Inlägg från: Beatrize74 |Visa alla inlägg
  • Beatrize74

Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II

Åhhh..vad trööögt mina pojkklädesauktioner går! Tycker det går mycket lättare att sälja flickkläderna, ändå är det P O.P kläder jag har....mystiskt!
    A day without sunshine is like, you know, night.
  • Beatrize74

Varför går det så trögt för auktionerna just nu??? Det verkar vara en trend.

Jag har jättemycket fina pojkkläder ute och supermycket läckert pyssel, men typ inga bud. Jag fattar ingenting. Vad oinspirerad jag blir att fortsätta när det inte hänt något på fyra dagar. Samma mängd bud varje gång jag kliver in på mitt nick.

• Beatrize74

Ska också lägga upp en länk till mina auktioner på Tradera under "Länkar". Smart!

• Beatrize74

Lade in länken till mina auktioner i presentationen istället, det kan ju inte vara "förbjudet"?

• Beatrize74

Satu- gör så att du öppnar TVÅ fönster med Tradera. Det ena använder du till att logga in dig på när du blir utloggad, det andra knappar du in dina försäljningar på. När du blir nedloggad, men loggar in igen så påverkar det aldrig auktionen som du håller på att knappa in.

Men...OM du ändå skulle skriva auktionen i ett fönster och bli utloggad, så kan du också logga in, och sedan BACKA tillbaka till där du var. Det är sparat. Den information du skrivit går aldrig förlorad, men det smidigaste är två öppna fönster om man inte vill hålla på och hoppa mellan sidorna.

• Beatrize74

Men vad ÄR det med den här P O.P hysterin? Det var fullkomlig kattfight nästan om de två halvdana P O.P plaggen jag hade, medans mina sprillans nya Bamsekläder och Disneykläder inte får ett enda bud, trots att det låg nere på skamlösa tio kronor. Varför har det blivit sådan otrolig hysteri runt P O.P? Visst är det bra kvalitet, men det är minst lika bra kvalitet i min lika randiga, men nyare Kaxtröja.

Blir lite frustrerad och funderar på om det överhuvudtaget är värt att lägga ut fler fina kläder om det inte ens går för skambud. Det är ju inte skräp jag säljer....

• Beatrize74

Aaanna - fast jag tänker just nu utifrån vad som BRUKAR gå åt som smör, och det är just de här Bamse och Disney sakerna....swooop säger det, så är det sju bud på en vanlig Bamsebody vanligtvis, men det kanske är mest åtgång när det gäller flickkläder. Det här är pojkkläder.

Disney och Bamse brukar ju gå åt som smör i solsken, eller har jag missuppfattat det?

• Beatrize74

P O.P kläder i alla ära, med kvalitet och bla,bla, bla, men jag tycker i alla fall att det är tragiskt att man ska snöa in sig så på ett märke.

Sedan kan jag tycka att de kläderna ska vara så "lillvuxna" eller liksom lite "pre-tonår". Synd tycker jag!

När barnen är små ska de kunna ha nallar och elefanter och annat smågosigt på sig, stora hinner de bli ändå. Det är min åsikt!

• Beatrize74

Guuuud vad jag har varit flitig! Har lagt in en MASSA spel och pyssel och annat skojsigt. Bredvid mig här så har jag tre papperskassar med sonens kläder som jag fotat och en kasse av det har jag lagt ut, men det blev inte sålt.

Det var bara de två P O.P plagg som var med som gick, resten var det ingen som lade något bud på. Då tappade jag lite sugen, men tror att jag ska peta in några kläder också. Det är bara att gå på't igen!

Det är tyvärr lätt att känna att "ingen vill ha det jag har". Lite konstigt är det ju, eftersom jag hade en nästan exakt likadan Bamsetröja i nyskick som du köpte Flutterby.

Nåja...det kan ju ha sina orsaker att ingen hittade till mina sidor den här gånge.

Hur går det för er andra. Flyter det på som vanligt, eller känns det som om det har minskat lite?

• Beatrize74

Åhhh...lite generat märkte jag i dag att jag TOTALT förköpt mig på söta flickkläder storlek 74/80. Vi behöver typ inte tvätta en endaste gång under hela den perioden!

Buried In Snow

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II