Inlägg från: momto5 |Visa alla inlägg
  • momto5

Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II

En fråga till er...har en vit P.O.P.jacka med tillhörande mössa i stl.74.Den är i superfint skick!Vinterfodrad.
    VAD ska man ta i utgångspris för den tro??? Res pris?
    Är det5 ngn ide att lägga upp den som ensam auktion?

• momto5

Kadorran:jaha vad tror du om en tradera auktion då?Eller ska man bara lägga ut en vanlig annons här på fl?De är ju gratis

• momto5

Mkt pop prat här inne Såå,vad ska jag sätta för pris på jackan då?Har lagt ut en bild i mitt galleri nu.Stl.74(under "kläder")

• momto5

Självklart sätter jag inte höga priser bara för att det är märkeskläder!
    Men däremot så spelat det väl en stor roll ifall det är pop,reima ,lego,eller "Lindex- crap"?!
    På utgångspriset menar jag!

• momto5

FruCissy:Åhlens i ställer för Mexx?!Så får man absolut inte göra! Du köpte ett märkesplagg,men fick hem ett Åhlensplagg ju!

• momto5

Håller faktiskt med om att det är pop hysteri på Tradera!
    Det enda pop plagg jag köpt är just denna jacka,men då enbart för att materialet var så himla praktiskt att hålla rent!Trots att det är vitt.
    Sen tycker jag att deras jaclor med 3in1 är himla smarta!
    Fast jag skulle inte köpa en jacka varje år åt varje barn efersom dom växer ur dom så snabbt! Men visst är kvaliteen bra,absolut!

• momto5

Vi har inte heller ngn pop affär här.Mitt favorit märke när det gäller kvalite och design och pris är helt klart name it!!

• momto5

Jag kommer lägga ut måååånga name it kläder senare i vår!
    Har flera kassar fulla.Blir en del efter 3 döttrar,som aldig kunnat ärva kläder efter varandra...
    Fick lite spel och löpte på mig alldeles för mkt i stl.68!Det växtre hon ju ur på nolltid tyvärr.

kram//mamma 3
  • momto5

FruCissy:stl.68 har jag precis  lagt undan!
    Men har inte hunnit lägga ut dom på Tradera ännu!
    Bla bodysar,jeans...

• momto5

Pyret82: har name it kläder i stl.74 också,fast dom använder tösen just nu!Men senare i vår så läggs dom ut!

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II