Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II
Sveasmamma:vi vill se bild
Sveasmamma:vi vill se bild
Michanna:name it har väldigt bra kvalitee på sina kläder.Dom håller till många barn,både när det gäller färger och tryck,tyg.
Designen är klassisk och storlekarna bra.Det finns både neutrala kläder,tuffa kläder,söta kläder,myskläder,finkläder ,ytterkkäder,vantar...och allt detta till ett oslagbart pris för helt outstanding barnkläder
KORTFATTAT
Ehummmm...*harkel*
Småtting:har du bild på kläderna?Har en snart 7 årig dotter nämligen...
Ahhh,jag har ju glömt att skriva vilken storlek det är i en auktion!*klant* vet att det ska gå att göra ett tilllägg i auktionen..men vart?!Kan inte hitta !
ngn som kan hjälpa?
Du kan kontakta tradera och berätta att köparen dragit sig ur,då slipper du betala auktionen,och kan lägga ut den till försäljning igen!
Meddela köparen detta bara.
Ja,visst har det gått att göra tilllägg strax under bilden förut?*förvirrad*
aha...NU hittade jag det! Under mina pågående auktioener så finns det en penna bredvid ,den klickar man på!
Lade ut en bob tröja häromdagen...buden bara rasar in!Sååå kul
"boob" skulle det ju vara
Alltsååå hur kan det vara högre bud på en BOOB tröja,än en POP jacka med mössa?Båda plaggen är i superskick ju?!
Tror ni det ändrar sig mot slutet av veckan?
Aannaa: den var verkligen snygg! vad fick du betala för den?Hade säljaren flera?
Dagens kap:ett par snygga jeans till min lila älskande dotter som byter kläder 4 ggr om dagen
www.tradera.com/auction/auction.aspx
Hon hade en söt väst också,som hade varit perfekt till våren...men..jag missade sista budgivningen..och förlorade den ...men det blev rätt dyr ändå,för över 100 kr plus frakte,då kan man ju lika gärna köpa den i affären
Jag ska sälja av det som min yngsta växer ur!
Tanken är att hon blir den sista
men man vet ju aldrig...men blir det en till bebbe längre fram så får jag kika in på tradera och shoppa lite igen
Jisses!Nu har jag fått riktigt tokspel! Ni tycker att det är kul att handla kläder åt era småttingar..gissa hur kul det är att handla till en blivande 7 åring?
Superkul ju!!
Finns sååå mt att välja på!Plus att dom växer så snabbt i den ålderna,så det finna MKT oanvända och jättefina klder ute
Hittade en tjej som sålde kläderi stil 122-128,gick in på hennes övriga auktioner,och vad fanns där?Jo en massa fint i stl. 98-104 också
såååååå...mellantösen(som abslut INTE behöver mer kläder)fick ett par söta sommarlkjolar och set
stoppa mig någon!!*hehe*
vart var nu den där msn listan??Hittar inte länken nu..
Gissa vem ni kan maila om ni behöver flickkläder längre fram...
Beatrize: japp,jag skrev i din gästbok för ett tag sen och frågade om det var ok att låna dikten dit,du svarade att det gick bra.Hoppas det ännu är ok?
Den är ju så himla fin!
Vilken stl. är byxorna i då?
Kadorran:det står ju att köparen ska kontakta säljaren?Konstigt..brukar ju vara tvärtom!
Har du gjort det då?
När betalade du ?
Maila dom igen och får du inget svar så ring!Absolut! Lycka till//mamma 3
Kadorran:jäklar vad dåligt av dom
kontakta tradera och hör efter med dom!Dom brukar vara mkt hjälpsa!mma
Jag packar alltid in mina paket i fryspåse,sedan ett tjockt omslagspapper utanpå det.Paketen behandlas väldigt hårt i postgången i bland,vet inte hur många ggr jag fått hämta halvtrasiga paket på posten,folk slår in sina saker i supertunnt papper,utan plast inannför.
Jag vill vara säker på att det kommer fram helt och fräscht till köparen!
aHHHHHRGG!!
mitt fl nick var redan upptaget i msn
Sååå,nu heter jag som mitt nick på tradera......finns i min pres..