Inlägg från: wellah |Visa alla inlägg
  • wellah

Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II

fyyyy... nu är kartongerna uppburna, nu skall det fotas och läggas ut.... åhhh så jobbigt!!!! haha... men än värre då det ska packeteras och vägas och man ska mejla alla och hålla koll på inbetalningar.... fast kul med pengarna man får... men ändå.... puuuust!!!!!!!!!!

• wellah

fyyyyy pust och suck... 65 auktioner, har tagit hela dagen att få in dom på tradera.... alldeles färdig.... jisses vad mkt kläder jag hade, har säkert lika mkt till, men orkar bara inte, så jag satte in de finaste plaggen... hehehe..... får väl länka från mitt kryp in om någon är nyfiken....

• wellah

går lite trögt för mig med, fast jag har 13 dagar till auktionerna slutar så antar folk väntar med att buda.... trodde dock bärsjalen och amningspumpen skulle vara bud på redan... tjiii fick ja!

• wellah

här går det segt... 65 auktioner ute men tror inte ens hälften har jag bud på.... brukar gå mkt bättre.... kanske för många som använder sig av tradera nu för tiden....

• wellah

nu börjar auktionerna mina ta fart, antagligen för att dom går ut om två dagar KUL!

• wellah

nån som sålt en avent isis via tradera? tänkte om den skickas som brev (skrymmande) eller paket? hoppas på det första, stackars köpare annars :-P

• wellah

ojoj bävar inför imorn.... mina auktioner håller på och går ut här under kvällen... mkt att packetera imorn *pust* men har i alla fall fått ihop 2000 kr på auktionerna än så länge fast då ska ju tradera ha en bit av kakan...

• wellah
    Hjälp!
    Håller på att packa ner mina sålda auktioner, två paket blir så stora att det blir paket så att säga, det står 110 kr i frakt på postens sida paket upp till 3 kg, men brukar dom inte ta 120? Är det deras paket man betalar 10 kr för? måste man använda sig av det? (står jag alltså och packeterar i onödan?) Nån????? Cool
  • wellah

125 spänn ser jag ju, läste fel tidigare... 125 spänn för upp till 3 kg

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II