Inlägg från: wellah |Visa alla inlägg
  • wellah

Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II

6 timmar och 21 minuter med paus för att pissa och kasta i mig lunch, ja så lång tid tog det att fixa 28 paket och mejla köparna..... GÄSP.... jag är helt SLUUUUUT Skrikandes

• wellah

jag fick skicka två bautapaket för 77 kr styck.... dom verkade inte bry sig på posten om storleksgränserna.... omfånget var då mer än 90 cm..... kul då får köparna igen 48 kr....

• wellah

är så irriterad..... 6 personer som inte betalat i tid...... att man alltid ska behöva jaga folk... kan dom inte förstå att man bjuder inte om man inte kan betala.....

• wellah

pheeeew bara en köpare som drog sig ur.... inge kul behöva lämna negativt omdömme och kreditera hela tiden.... men det är tur man kan spärra dom från att buda igen....

• wellah

konstaterar att gardiner går rätt bra..... trodde inte det..... har hört att även samlarsaker som my little ponys och sånt där man hade som liten går som smör i solsken

• wellah
    försöker hitta fynd själv men det är fan svårt nu att fynda.... är mest ute efter bodys men inte är det många snygga..... och man köper hellre nytt känner jag då man ser på po.p katvig osv,,,, och säljer själv sen hahahaha bra andrahandsvärde

Har dock fyndat epp par po.p beiga manchesterbyxor för halva nypriset osv.... det är rätt okej....
  • wellah

beatrize74: jag tycker det finns ibland fina plagg där, dock är jag allergisk mot att bara ha plagg med blommor och pluttinull... gillar könsneutrala kläder och kläder med starka färger.... :)

• wellah
    Vet någon om böcker säljer bra? typ kokböcker eller mamma/gravidböcker?
  • wellah

Selmas: för dom är så snygga hihi.... jag gillar dom jag gillar när det är färgglatt lite retro och könsneutralt.... men jag blandar även med lite traditionella flickkläder... men klarar inte av attbara ha sånt... det blir för mkt roooosa efter ett tag

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II