Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II
Satu, om du är Satu66 så har jag lagt bud på 2 av dina plagg!
Du har många fina kläder!
Satu, om du är Satu66 så har jag lagt bud på 2 av dina plagg!
Du har många fina kläder!
Varför skall man lägga dem i påse? Det har inte jag gjort... :-O Kuvert osv brukar väl inte gå sönder?
Lejån, ujdå... Får börja med det m.a.o!
Tack för tipset hörni!
Nu har jag också fått ett mail från någon ang Nigeria... Fattar inte vad som är vitsen?
Michanna,
sådana mail kan jag skicka, men det är för att visa att jag är seriöst. trist att det kan uppfattas som "det värsta jag vet". Iofs så beror det på hur man formulerar sig, men ändå.
Beatrize74,
Är det inte bättre att få sådana mail än att tvingas skriva femtioelva påminnelser till sega köpare?!
Det är så lustigt att det klagas på sega köpare men när köpare försöker visa sig vara seriösa och osega så tas det på fel sätt!
Jag både skickar sådana mail och får sådana mail och jag stör mig inte. Tycker att det är bra. Det är ju ändå jag som säljare som måste skriva betalningsinfomail i slutändan. Om jag väntar med det ett par dagar så är det "mitt" problem. Jag gör det när jag har tid och gör det inte snabbare för att jag får mail från "påstridiga" köpare.
moppet,
jag är ingen nybörjare men jag skickar sådana mail ändå.
Fast jag tjatar aldrig, skickar bara ett mail där jag ber om info. Och det gör jag bara för att visa att jag är seriös...... inget annat.
dela den och gör två panelgardiner...
idag fick jag paket! men inte tradera dock, utan en massa dvd'er.
satu, någon expeditionsavgift får du betala också...