Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II
idag hoppas jag på paket... en ny fin grå pop fleeceoverall! hoppas den kommer innan lördag, annars blir jag sur, ska till fjällen då nämligen.
idag hoppas jag på paket... en ny fin grå pop fleeceoverall! hoppas den kommer innan lördag, annars blir jag sur, ska till fjällen då nämligen.
luddegos,
JEPP du har hajat!
tjosan,
ooooja! vänts 2 v till.
idag är det en grej som jag bara SKAAA HA!!!
Ska sitta som en hök här och vakta...
*iiiihiiiii* *nervös i magen*
Snart är det dags... jag lägger ut den ev. vinsten här sen........
SICKET NERVIPIRR!
Det var visst inte bara jag som bara skulle ha den där dressen.
Min tjej är 25% kines och hon måste ha en sån här: www.tradera.com/auction/auction.aspx
Jag hade massa sådana när jag var liten men tyvärr har mina föräldrar slängt allt pga massa utomlandsflyttar.
YEEEEEEEEEEEEEEES!!!!!
*andas* *andas*
vermilion,
Tack!
Joo, jag väntade ju tills det var 3 minuter kvar och upptäckte att någon annan hunnit lägga så mitt "maxtak" redan var fyllt. Så jag fick höja taket hela tiden om och om igen under de nervpirrande 2 minutrarna... Slängde till med ett högt (egentligen för högt) maxtak men det hann aldrig så långt. PUH... Sitter med en bärbar dator och minijoystickmus och har taskigt trådlöst bredband så lite datorstrul kunde ju ske...
MEN jag VANN DEN!
Behöver om inte annat lite lugnande nu...
Sök på "emballage" på tradera. Jag funderar på de där provpåsarna i papper, de BORDE hålla för postens hantering.
pyssilullan,
Hur vet du vilken storlek hon kommer ha när kappan kan användas? Den ser ganska tjock ut... Fast iofs, jag är nog insnöad på babystorlekar, nu växer hon ju så hon knakar... (3 månader gammal)
aannaa, inte för att det hjälper, men hade det varit 68 eller över så hade jag köpt det!
tycker det är svårt att hitta snyggt i 68...
Lejån, svarar i din gb så slipper vi anmälningar...