Inlägg från: Aannaa |Visa alla inlägg
  • Aannaa
    Åh här sitter jag helt ovetande om att mina auktioner som gick ut idag har gått sååå bra! Vilken budgivning!!!! *rik*
    Nu: packa o fixa!!!

Speciellt TACK till er här på FL som har shoppat av mig - ni kommer inte att bli besvikna
  • Aannaa
    vermilion skrev 2006-03-23 22:09:47 följande:
    AannaaHihi, jag norpade dom där söta HM-kläderna. *ska sparas*Min sambo kommer bli aggressiv.
    Mmm dom är bara sååå söta!!! Emilia använde dom bara en gång vardera... för hon var så liten när hon föddes o dom var alldeles för stora Sen blev det lite för kallt när dom blev lagom =/
    // Stolt Emilia-mamma ♥
  • Aannaa
    Har postat ett nytt meddelande i MSN-gruppen nu!
  • Aannaa
    Nelly05 skrev 2006-03-25 10:24:25 följande:
    hur gör ni..säljer ni av barnkläder fast ni planerar att skaffa fler. jag vill ha fler bebbar men har mycket kläder nu, kanske borde sälja en del.
    Japp! Men bara det jag vet att jag INTE kommer använda till nästa bebba!
  • Aannaa
    Nu har jag budat på en rosa mössa 10:- Hihi... Har samma mössa i vitt sen innan, men den är för stor o jag antar att jag inte kommer få använda den för eg är den en vintermössa
    Får väl spara den vita till nästa bebbe
    // Stolt Emilia-mamma ♥
  • Aannaa
    sofia23 skrev 2006-03-25 14:21:14 följande:
    nu har jag lagt ut nya auktioner..kolla gärna
    OBS! Skriv inte så här i tråden - du kan bli varnad!!! (Tips: anmäl ditt eget inlägg...)

Nu har jag iaf varit inne i MSN-gruppen igen
  • Aannaa
    Jo men jag känner mig ganska 'rik' av Tradera. Har ju tjänat ca 1100:- sammanlagt nu
    Direkt in på Emilias shoppingkonto =)
    // Stolt Emilia-mamma ♥
Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II