Inlägg från: Aannaa |Visa alla inlägg
  • Aannaa

Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II

Lejån skrev 2006-03-20 13:12:35 följande:
    Aannaa: håller med. Är kräkless på blommor, prinsessor, figurer och puttinutt!! Visa bodyn!!
    Här är bodyn! *I lööööv*
    EmiliaS.bilddagboken.se/index.php 
    // Stolt Emilia-mamma ♥
  • Aannaa
    momto5 skrev 2006-03-20 15:13:31 följande:
    Aannaa: den var verkligen snygg! vad fick du betala för den?Hade säljaren flera?
    140:- fick jag den för Säljaren hade inte flera ute nu, men du kan ju alltid mejla o fåga... säljaren heter mamlas på Tradera.
    // Stolt Emilia-mamma ♥
  • Aannaa
    Kanske var jättedyrt... vad kostar en Molobody annars???
  • Aannaa
    Mina gardiner gick som smort! La ut dom för 75:- o fick 135:- för dom
    Nästan +-0 med Molobodyn ju! Perfa!!!
    // Stolt Emilia-mamma ♥
  • Aannaa
    Fast om man vinner auktionen för 1:- (= ej troligt kanske) så blir det ju inte så dyrt
  • Aannaa
    Jag skriver faktiskt inte ut portot... inte av lathet... mer att jag har märkt att folk bjuder mer på mina auktioner om inte portot står

Om man skriver t ex 22:- i porto så kan dom ju tycka att det är dyrt... men sen när man mailar vad dom ska betala så har dom ju inget val än att betala vad portot blir, eftersom en auktion är bindande
    // Stolt Emilia-mamma ♥
  • Aannaa
    Fattar inte heller hur man kan räkna på 500 gram!???? På ett par byxor o en tröja? Eum... och skrymmande lär nog inte behövas.....

Jag skickade nyss en Pop byxa + mössa... frakt: 11:-

Räknade ut idag att jag har tjänat 900:- ca på de auktioner jag har sålt + de auktioner som nu har fått bud Underbart! Meeeer grejer till min sessa!!!
  • Aannaa
    vermilion skrev 2006-03-21 22:58:33 följande:
    AannaaKnasigt söta kläder du har förresten! Jag som försöker skaffa bebis kommer nästan köpa av dig fast jag inte ens är gravid! Kanske jag inte ska skriva här? Kommer väl nån annan å snor dom. *bläng*
    Ska ni skaffa en bebis till? Gud va kul!!! Jag har maaaassor med fina BEBISkläder (stl 50/56) här hemma ju....
    Kanske ska lägga ut mer sen, så du kan shoppa Hehehehe......
Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II