Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II
Vermillion: dina kläder är jättefina, förstår att de är uppe i mycket!
Vermillion: dina kläder är jättefina, förstår att de är uppe i mycket!
Oj ropar FÖRLÅT , det var INTE meningen att sälja vermillions FINA KLÄDER (sonens inte Vs egna då!!!!)
Åh vad det går tröööögt, inte ett enda bud. Min faktura blev 90 kr, förra gången glömde jag betala fakturan, fick då påminnelse om 50 kr, då var påminnelsen mer än själva fakturan
. Jaja, har kollat lite på pojkläder, men hittar absolut inget fint. Flcikkläder är det gott om fina saker. Mmmm kjol på sonen, njä, kanske inte..
vermillion: du är int klok du!!!!!!
Pyret82: förra gången hamnade min faktura i skräpmailen (har hotmail), men maila till Tradera annars och be om faktuta (för som sagt var påminnelseavg är dryg!)
Hade lagt ut en helt ny sommarhatt under pojk 62/68, hade bara 25 besök, tror ni jag lagt den fel? (Hoppas jag får skriva så här utan att få varning). Ska jag lägga den någon annanstans tycker ni, syns den bättre under mössor etc...?
FrökenW: Ja detta var inte pop men man tycker ju en ny sommarhatt från en av de större butikskedjorna borde ju gå..., får prova under mössor...
Frökenw: ja, man blir helt paff när man ser vad vissa är beredda att betala för slitna och ibland fläckiga kläder för att det är från POP, men bra för oss som säljer
Fast jag behåller det mesta från POP för ev syskon.
FrökenW: Det är en skojare (har läst om det i en annan tråd) som försöker lura folk att skicka (i den andra tråden var en DVD-tror jag-) sakerna till Afrika. Anmäl till Tradera!