Inlägg från: Samla |Visa alla inlägg
  • Samla

Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II

FW: skicka ett mail till kundtjänst och berätta om händelsen, skicka med hans mailadress, vet inte om de gör nått men mer att de känner till det. Eller så tycker han att du hade så fina saker att han verkligen ville köpa dem... , bra betalt ville han ju ge dig! Han kanske har hört talas om den här saken POP och ville undersöka det närmare hihi

• Samla

Bea74: Me&I, Katvig, IdaT, Holly's baby är de jag kommer på och så POP som du sa !

• Samla

Ewis: helt OT men kan du inte sprätta upp i midjan och förkorta resåren? Gjorde jag alltid på min smalis.

• Samla

Satu: det är ju jättebra att portot står så det inte blir en obehaglig överraskning sen, man kan ju skriva skrymmande inom parantes (om det är det). Det att ingen budat tror jag nog mer har att göra med att det fortfarande är en vecka kvar till lön, bb kommer ju på måndag men det kanske man inte köper parfym för...

• Samla

Haha, detta är förvisso inte Tradera utan Blocket men bara måste visa den:

www.blocket.se/vi/7621746.htm Måste ju vara fel bild, så gulligt!

Brukar ni ta minibild och galleri när ni lägger ut? Jag provade det nu eftersom jag la ut gardiner och där är ju så mycket så de inte ska försvinna i mängden. Men som ni tidigare sagt går gardiner bra, sålde panelgardiner från Hemtex, la ut dem för 99 kr och fick 150 kr.

• Samla

Guldskimmer:

Amen vad konstigt, gick in för att kolla min gardinauktion, såg ingen minibild brevid auktionen bara en massa siffror. Kommer på att det varit så ett tag (dvs ser inga minibilder). Är det bara min dator som är konstig?

• Samla

Selmas: trist men det är ju sånt som kan hända....

Det verkar fungera bra med minibild, har redan fått bud på mina gardiner!

• Samla

Eftersom jag är fast här vid datorn eftersom mina barn är sjuka och sover så:

Vad ångrar ni att ni INTE köpte på Tradera?

-Jag ångrar att jag Inte köpte två tygtavlor med tyget BoBoo (det med bilarna) av Marimekko Utropspris var typ 98 kr och det blev inga bud....

• Samla

HumDis: oj, ja det förstår jag att du grämer dig över!! Fast lite korkad säljare, hade ju kunnat få upp mot 400-500 kr ju...

• Samla

Tycker absolut inte du ska betala frakten, han ansvarar ju för att uppgifterna på Tradera stämmer! Hoppas det löser sig!

• Samla

Sofia23: dessa finns inte på POP längre, det är nog därför de är så åtråvårda. Men jag vet att de såldes på en rea för 95 kr....(läste jag för ett tag sen)

• Samla

HumDis: Du är guld värd!!!

Hade också velat lägga upp nått för pyret, det skär i ens hjärta när man läser om honom!! Men vårt bredband stängs av om en vecka när vi flyttar och jag vet inte när vi får nytt

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II