Inlägg från: Salmiak6 |Visa alla inlägg
  • Salmiak6

Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II

har sålt en liten tygbit som blev över från mina gardiner för låååångt mer än jag trodde. Trodde inte ens att jag skulle få något bud.

• Salmiak6

Beatrize74
    För mig duger Lindex utmärkt! Jag har nog lika delar från lindex och pop. Med inslag av esprit, mexx, kappahl, åhlens. Däremot handlar jag inte på Gekås.

• Salmiak6

Men vad gäller kvalite, så har FIX bra kvalitet om man vill handla på lindex. Deär ju lite dyrare än lindex vanliga kläder men inte lika dyra som pop. Och dessutom, kvalitet? under första året hinner ju barnet nästan inte slita ut ett enda plagg. De växer ju ur dem långt tidigare...

När barnet börjar bli uppåt 2 årsåldern tycker jag att det börjar bli mer ide att handla kvalitet.

Men visst är det lite roligare att klä på dottern en body frn pop än från kappahl!

• Salmiak6

eilema

Nej H&M går inte att jämföra med. De har usel kvalitet. Dessutom krymper deras kläder så pass. Lindex har bättre kvalitet än H&M! Särskilt FIX.

Min dotter fick en POP-pyjamas när hon var ett år. vi köpte storlek 86 för att hon skulle kunna ha den länge. Hon var 3! år när hon växte ur den, och den ser lika fin ut än! POP är kvalitet, det är min mening!

• Salmiak6

Det tråkiga när man köper dyra kläder typ Pop är ju att man faktsikt kan få fläckar på dem oxå! Som inte går bort. då står man där och får slänga plagget i alla fall. Eller säljer ni kläder med fläckar?

• Salmiak6

OJ!
    Jag skulle då ALDRIG köpa redan nedfläckade kläder! Fy, vad trist! Men då kanske jag ska testa sälja dom...

• Salmiak6

wellah

Jag försökte en gång sälja lite böcker, men det gick inget vidare. Jag tror att det är för att frakten är så dyr. Det blir ju 33-44 kr för en bok. Men det är ju bara att testa! Du kanske har mer intressanta böcker än jag...

• Salmiak6

Grattis eilema! Den var ju superfin! Och så billig! Ett riktigt kap!

• Salmiak6

Skriv till säljaren och fråga!!! Vore väldigt intressant att höra hennes svar!

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II