Inlägg från: Salmiak6 |Visa alla inlägg
  • Salmiak6

Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II

Lycra och Loppan79

Jag tycker inte att ni ska vara rädda att handla p tradera. Står det att plagget har jättebra skick så är det oftast det. Står det bra beg skick, så är det inte bra skick! De kläder jag handlat har varit superfint skick på och jag är jättenöjd. Är själv väldigt kräsen, så jag vill inte ha kläder som ser använda och slitna ut.

• Salmiak6

lycra

det står att den tappat i färg, och det brukar aldrig vara en överdrift! Så är du rädd för att den ska se använd ut --- skippa den!

• Salmiak6

Jag spärrar budgivare som har fler än 3 negativa den senaste månaden!

• Salmiak6

du kan spärra vem du vill, innan eller efter bud!
    I rubrikerna på din sida finns en där det står spärra budgivare. Där får du skriva in nicket på den du tycker har för många negativa omdömen! Lätt som en plätt!

• Salmiak6

Kan säga att jag hittills bara har spärrat två. Och de hade massor av minus, så de var nog inte förvånade, men hörde aldrig av sig. Jag spärrade den ena när hon hade bjudit på en grej och blivit överbjuden. Den andra spärrade jag efter att hon vunnit en auktion och aldrig betalade.

• Salmiak6

Jag blev anmäld av en privatperson på tradera för att jag skrev pop-randig tröja som inte var från Polarn och pyret. så passa er! Skriv aldrig Marimekko liknande tyg osv. Det är förbjudet! Kan bli granskad av tradera!

• Salmiak6

Pyret 82

frimärkena kostar 5.50

Jag skrev i rubriken en poprandig tröja från H&M. Det ska ju inte gå att missuppfatta. men sen har jag aldrig gjort så mer och kommer inte heller göra. Nu går jag iställlet och irriterar mig på alla som skriver POP i rubriken typ: (Inte POP) bara för att få med den på sökningar på pop. Det är någon som skriver "Snyggare än marimekko" också i rubriken bara för att komma med på marimekkosökningar. Så störigt!

• Salmiak6

tror ni att det förekommer mycket fiffel med budgivningarna?

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II