Inlägg från: Pockadockan |Visa alla inlägg
  • Pockadockan

Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II

wellah: Jag tycker synd om dig sen när auktionerna är slut! Jag har lovat mig själv att aldrig mer sätta in måååånga auktioner åt gången! Jag blir helt snurrig i huvudet

• Pockadockan
    det går trögt för mina auktioner också nu... Gråter jag har väl sålt allt fint.

min popjacka gick för 380, mycket mer än vad jag trodde! den ska jag skicka iväg imorgon, plus massa andra paket (bla ditt med röda pop-byxor kadorran)

jag har fyndat också! en vit tröja med  döskalle på (h&m) för 11 kr. sonen hade en sån förut men han har växt ur den och jag ville så gärna ha en ny Skrattande
  • Pockadockan
    sveas: haha du är smittad

beatrize: vad heter du på tradera då? det går inte att hitta dig där
  • Pockadockan

hehe, jag la upp en pop-mössa för ett tag sen. Det är redan nån som har budat
    Sen la jag upp en t-shirt och en utav killens skjortor som han bara har använt en gång...

• Pockadockan
    pyret: jaa, det tror jag nog. eller inte 25, men 22. dom 3 kronorna som blir över kanske är "emballagekostnad"
  • Pockadockan

kadorran: Jag skickade dina po.p byxor idag, och en tröja du borde få det imorgon för jag skickade det tidigt imorse

• Pockadockan

sitter här och funderar... har en ljusblå duffel från esprit i strl 50 som jag ska lägga ut... den är aldrig använd. Vad kan man ta för den?

• Pockadockan

sveas: Jag ska nog gå in och kika på ditt påslakanset... vi berhöver ett till Slipper jag frakten? Du kan få en latte istället Flört

• Pockadockan

idag la jag på paket åt kadorran fast jag postade ganska sent så det kommer nog inte förrän på fredag

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II