Inlägg från: vermilion |Visa alla inlägg
  • vermilion

Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II

sofia23

akta dig, så får vi inte göra...

• vermilion

små kläder, stl 50-80 spelar inte så stor roll.. större kläder är bästa tiden mellan 18 och 23..
    det är vad jag har märkt, och jag har sålt mycket.

det är inte så bra om auktionerna slutar en fredag eller lördag heller..

• vermilion

Pyret82

Jisses, inte så fort heller!
    Jag brukar efter 5 dgr skriva igen om jag inte hört nåt, det kan ju vara så att dom inte fått mailet. Får jag inget svar då så skriver jag att om jag inte hört nåt inom 5 dgr till så lämnar jag neg. omdöme.
    Man kan alltid ringa dom oxå...

• vermilion

gulligt, köpte en t-shirt på tradera, säljaren ville ha 22 kr i porto, jag undrade om det räckte med 11 kr, snål som jag är.
    Hon svarade inte, så då satte jag in 22 kr i porto.
    Auktionen gick ut den 4/3, idag fick jag t-shirten, och det satt bara 11 kr i porto på.. morr! Och inte har hon hört av sig heller.. har iaf skrivit till henne.

• vermilion

måste få "skryta" lite.. min auktioner är uppe 1800kr nu. Och jag var alldeles överlycklig när dom var uppe i 1000kr.
    Ska shoppa helt klart!

• vermilion

Aannaa
    Jo det var en trevlig överraskning, överaskning, f-n hur stavas det? *mammahjärna*

Mimer
    Ja, precis.. är i Norrköping en gång i månaden och handlar febrilt. Köper även lite på tradera om det är nytt eller i superduperkanon skick. Eller bara tufft.

Dom här vann jag igår.. har suktat länge efter dom så jag tog dom till "köp nu-pris".
    www.tradera.com/auction/auction.aspx
    www.tradera.com/auction/auction.aspx

Vet att säljaren har köpt det på rea, men struntsamma.

• vermilion

snysop
    oj, va fin! antar att du vann den?
    man skulle behöva lite lugnande ibland när man sitter på tradera, blir alldeles till sig ju. *vet hur det är*

• vermilion

har oxå en sån där väst från HM, fast svart. Till Adam alltså, köpte ny på tradera för 69kr. Jag tror nypriset var 198kr så det var ju bra..

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II