Inlägg från: Anonym (Cissi) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Cissi)

Kan inte träffa min pojkväns vänner

Hallå. Har en sak som gnager i mig konstant och det är att min pojkvän vill att jag ska börja umgås med hans vänner men han kan inte förstå hur jag känner. Aldrig har han någonsin dragit upp detta förslag under tiden vi varit tillsammans, mer blockat ut mig, så nu har jag blivit flickvännen som är "utanför" deras kompiskrets.

Det är rent ut sagt förjävligt att komma in i en ny grupp som redan känner varandra och människor som jag inte ens tycker om.

Skulle vilja lära känna dom ändå för hans skull och få lite nya känningar men tänker inte vara konan i hörnet som är med då och då och är lite ensam. När jag försöker förklara blir allt bara så fel och han tror istället att jag är blyg och rädd för nya människor så han behandlar mig som en 4-åring och säger saker i stil med "du ser ju älskling, dom vill hälsa på dig"

Har bara sett honom besviken en gång och det var när jag försökte förklara. Vad ska jag säga/göra?

PS. Jag är väldigt ung!

• Svar på tråden Kan inte träffa min pojkväns vänner
  • Anonym (Cissi)

Tack för svaret snälla du men inser nu hur dum jag varit och inte skrivit att jag träffat de 2 gånger ungefär och då har jag mest blivit "den nya".

Svar på tråden Kan inte träffa min pojkväns vänner