Vad är pojkfärger enligt dig?
Om du nu går mot strömmen och det är bra att gå med strömmen borde det således vara bra för pojkar att ha rosa. Eller hur menar du?
Om du nu går mot strömmen och det är bra att gå med strömmen borde det således vara bra för pojkar att ha rosa. Eller hur menar du?
Jaså. Så du anser att Sverige är en extrem normbrytare gentemot resten av världen? Och dina "indicier" fungerar dåligt, tyvärr.
Kom med lite fakta istället för eget tyckande.
Ja, Sverige är ett extremt land åsiktsmässigt. T.o.m. I Europa och norden är vi extrema.
Så bara för att du har dåliga indicier så vet inte jag vad ordet betyder!?
Men lägg ner.
Jo, det finns mycket att lägga ner.
Dessutom påstår jag inte att jag har normbrytande åsikter. Det är du som påstår motsatsen, helt utan belägg.
Jag skrev bara att det inte är normbrytande att ha rosa om man är kille.
Det är ju du som påstår dig gå emot strömmen här...
Varför bör de inte ha blommor på sina kläder?
Vad spelar det för roll om andra tror att ens barn ör flicka när hen är pojke å tvärtom? Könet syns ju inte såvida barnet inte är näck liksom
Om vuxna tror att det är en flicka uppfostras barnet till att bli empatiskt och utseendesfixerat. Varför ska barn uppfostras olika beroende på deras könsorgan?
Du haren konstig bild av världen Grind - som låter andra diktera hur samhället ska fungera, utan att själv påverka mot ngt bättre