B/F mars 2016
Fler än jag som plussat och väntar barn i Mars 2016 ?????
Fler än jag som plussat och väntar barn i Mars 2016 ?????
Jag kan inte heller äta kött/kyckling/fisk eller ägg. Äter vegetariskt, egentligen äter jag bara vitt bröd, fil och nektariner :) hoppas kunna utöka lite snart! :)
Förra veckan ca 9+3 slutade mitt illamående helt, jätteskönt men samtidigt nojig..
Va på ul v 8 o då såg vi ett hjärta;)
Vad tror ni? Normalt el ska man kolla?
Jag tror faktiskt att det hjälpte med akupunktur under tungan! Känner mig iaf bättre nu o inte sånt där illamående jag hade! Känner mig lite som en ny människa
Jag tror faktiskt att det hjälpte med akupunktur under tungan! Känner mig iaf bättre nu o inte sånt där illamående jag hade! Känner mig lite som en ny människa
Hej har bf den 10 mars.. Är i V9+2. Detta är andra barnet. Har en son sedan tidigare född juli -13.
Jag vill oxå gärna vara med i grupperna på fb linahedman@hotmail.com
Jag är superorolig nu! Har väldigt ont i ryggslutet och har haft det sedan igår kväll. Tänkte att det är växtvärk eller tidiga foglossningar, eftersom jag också känt av det i höfterna då jag gått mycket. Men så läste jag att missfall ofta börjar med ryggont, så såklart blev jag supernojig. Jag är i v. 11.
Vad har ni andra för erfarenheter av värk i ryggen?
Jag är superorolig nu! Har väldigt ont i ryggslutet och har haft det sedan igår kväll. Tänkte att det är växtvärk eller tidiga foglossningar, eftersom jag också känt av det i höfterna då jag gått mycket. Men så läste jag att missfall ofta börjar med ryggont, så såklart blev jag supernojig. Jag är i v. 11.
Vad har ni andra för erfarenheter av värk i ryggen?
Hej har bf den 10 mars.. Är i V9+2. Detta är andra barnet. Har en son sedan tidigare född juli -13.
Jag vill oxå gärna vara med i grupperna på fb linahedman@hotmail.com