• Anonym (TjejLIL)

Blev nekad sex, män förtrycker kvinnor.

En kille som visat mig många inviter till att han vill något mer. 
    Sist så var jag sugen på sex och tänkte jag skulle ge honom det. Då säger han nej och vill inte ha sex. 

Jag blir så förbannad. I detta samhälle där män redan har all makt och så ger jag bort sex frivilligt och så säger han nej. Det måste vara något maktutövande över kvinnor. 

Hur ska vi förhindra detta, dags för oss tjejer att sätta ner foten och få killar att inse att man inte är så oschysst mot tjejer. Man borde inte ha samma rätt att säga nej när sex kommer gratis om man är kille. 

• Svar på tråden Blev nekad sex, män förtrycker kvinnor.
  • Anonym (TjejLIL)
    MammAmma skrev 2015-07-07 10:13:45 följande:

Gääääsp...

Vadå? Hur kul skulle du tycka det var om du hade laddat för att ge sex till någon och så säger han nej. Det är som att sparka på oss kvinnor som redan ligger ner.
  • Anonym (hoho)

Du kan ju alltid våldta honom... eller not.

• Anonym (Smultronet)

Gratis sex... Så annars borde dom betala för det eller?

Och alla har väl rätt att säga nej till sex om man inte vill, eller hade det varit bättre om han inte hade velat och ändå haft sex med dig utan känsla för att du erbjöd honom det?

Det är väl inte oschysst mot dig att säga nej när han uppenbarligen inte vill.

Tycker du resonerar lite konstigt...

• MammAmma
    Anonym (TjejLIL) skrev 2015-07-07 10:16:38 följande:

Vadå? Hur kul skulle du tycka det var om du hade laddat för att ge sex till någon och så säger han nej. Det är som att sparka på oss kvinnor som redan ligger ner.

Alla har rätt att tacka nej till sex. Oavsett kön.
  • Anonym (TjejLIL)
    MammAmma skrev 2015-07-07 10:24:13 följande:
    Alla har rätt att tacka nej till sex. Oavsett kön.
    Det är faktiskt män som roffar till sig sex i samhället INTE kvinnor. Sen tror dem att de har rätten att även bestämma när sex ska ske när det erbjuds. Nä, detta är enbart vårt patriarkala samhälle som spökar. 
  • sextiotalist

Vet inte om jag ska skratta eller gråta.
    Vill du ha sex med någon som inte vill ha se med dig?

• Montjitji

Grattis till din vita penis. Var du glad åt den, och sluta låtsas vara tjej på internet, ingen köper det. 

• Anonym (TjejLIL)
    Montjitji skrev 2015-07-07 10:58:37 följande:

Grattis till din vita penis. Var du glad åt den, och sluta låtsas vara tjej på internet, ingen köper det. 

Vadå för penis. Jag kan skriva med signatur om du vill det. 

Tänk hur många det är som tror att folk trollar på forum. Suck vad är det med människor. Fattar dem inte att folk verkligen tycker det dem skriver. Tror folk att världen är så fin och i sin rosa bubbla.
  • Anonym (Seg_deg)
    Anonym (TjejLIL) skrev 2015-07-07 11:07:19 följande:
    Vadå för penis. Jag kan skriva med signatur om du vill det. 

Tänk hur många det är som tror att folk trollar på forum. Suck vad är det med människor. Fattar dem inte att folk verkligen tycker det dem skriver. Tror folk att världen är så fin och i sin rosa bubbla.
    Du kan skriva med vilken signatur du vill men faktum kvarstår. Du är och förblir en man.
Svar på tråden Blev nekad sex, män förtrycker kvinnor.