BF mars 2016 Sthlm
Hej!
Finns de några fler därute som är gravid med bf i mars 2016 o bor i sthlms området?? :)
har inga "gravid" kompisar runt mig alls.. skulle va kul o prata med folk som är gravida oxå :)
Hej!
Finns de några fler därute som är gravid med bf i mars 2016 o bor i sthlms området?? :)
har inga "gravid" kompisar runt mig alls.. skulle va kul o prata med folk som är gravida oxå :)
Hej
Bor i Solna. Gravid med andra barnet bf kring 6 mars.
Grattis till alla plus
Hej allihopa! Grattis till plussen! Hoppar gärna in här :) är beräknad den 4e mars med mitt 3 barn och bor i Täby :)
Hej
Bor i Solna. Gravid med andra barnet bf kring 6 mars.
Grattis till alla plus
Hej allihopa! Grattis till plussen! Hoppar gärna in här :) är beräknad den 4e mars med mitt 3 barn och bor i Täby :)
Det stimulerar äggen så man får fler än 1:)
Ja det är det.
jag blödde rätt mycket efter jag plussade, min läkare tror att jag hade 2 foster och förlorade ett.. ska på vul på torsdag då jag är i vecka 7 (6+5)
Har haft väldigt ont i livmodern idag :( knappt kunnat böja mig och om jag rest mig upp fort så har det huggit till. Kände inte detta under mina förra graviditeter, nån som vet om det är vanligt eller känner likadant?
För mig hugger det till vid snabba rörelser, och känner igen det från båda mina tidigare graviditeter. Så förhoppningsvis är det ingen fara :) hur har du mått idag?
Hej!