BF mars 2016 Sthlm
Hej!
Finns de några fler därute som är gravid med bf i mars 2016 o bor i sthlms området?? :)
har inga "gravid" kompisar runt mig alls.. skulle va kul o prata med folk som är gravida oxå :)
Hej!
Finns de några fler därute som är gravid med bf i mars 2016 o bor i sthlms området?? :)
har inga "gravid" kompisar runt mig alls.. skulle va kul o prata med folk som är gravida oxå :)
Blä! Idag kom illamåendet, inte lite smått utan med kräkningar och allt!!
Husmorstips någon?
varit på gynakuten. det är ett utomkvedshavandeskap.
Så lämnar denna tråd och hoppas på det bästa för er andra.
varit på gynakuten. det är ett utomkvedshavandeskap.
varit på gynakuten. det är ett utomkvedshavandeskap. ![]()
Hej,
Jag är ensam gravid (utan partner) och bestämt mig att behålla :) Har inga gravida vänner här i Stockholm så ansluter mig gärna till er tråd. Är beräknad 24/3 och bor i Bromma.
Hej hej! Här är en till som väntar marsmänniska. :) Min man och jag bor i Sollentuna och har BF den 9 mars, första barnet. Så roligt och spännande!
Hej hej! Här är en till som väntar marsmänniska. :) Min man och jag bor i Sollentuna och har BF den 9 mars, första barnet. Så roligt och spännande!
Hej! Välkommen, roligt med lite liv i tråden efter 2 mån. har allt sett bra ut med fosterdiagnostik och så för din del?
Tackar! Första forumet för min del, vore kul med nya kontakter inför det stora som är på gång... :)
Det såg bra ut på KUB, skönt att få göra ultraljud i samband med det. Annars varvas glädje med allmän oro så här i vardagen. RUL visade en pojke som verkar gilla att göra kullerbyttor. ;)
Hur går det för dig då? Hur mår du?
Jag fick högrisk på kub, så fick göra moderkaksprov, men det var bra, RUL var bra och det blir en flicka! Det har varit jättejobbigt förstås, men nu när det sparkar fint i magen, så känns det bra.
Jag skulle säga att jag mår bra, men är ganska trött. Jobbar heltid, lång resväg och en gullig 3-åring som vill leka och busa. Hur mår du?
Åh, det måste ha känts tufft med högrisk på KUB. Men vad skönt att allt är bra! Hihi, då förstår jag att det lär vara fart och fläkt. Själv har jag "bara" en social katt som ska vara med nästan hela tiden. :D
Ja, visst är det härligt med buffarna inifrån! Det känns så mysigt varje gång. Nu mår jag bra för det mesta, trött ibland och illamående någon enstaka gång. När har du BF? Vad säger syskonet? ;)
Jag har BF 6 mars och gick idag in i vecka 22. Dock gick jag över tiden med 12 dagar sist...
Storasyster är mycket exalterad och ska med till mvc nästa gång. Hon är nyfiken och vill gärna köpa rosa nappar, hehe
Hur kommer du göra med jobb? Går du i förväg, gå ner i tid etc.
Där ser man, hur var det att gå över tiden? Då ligger jag 3 dagar efter dig alltså.
Jag jobbar heltid nu och tanken är att gå på föräldraledighet 1 februari. Det kommer säkert behövas. Tänker mig "ledighet" i cirka ett år, sen får maken ta över. :) Hur planerar du?