Inlägg från: Anonym (internet) |Visa alla inlägg
  • Anonym (internet)

Näst intill omöjligt...

Internet säger jag, allt från dejtingsidor till hbtsidor till vanliga mötesplatser som t ex FL.
    RFSL skulle jag ta det lite försiktigt med om jag var du, om du går dit var på din vakt. Det är INTE en trevlig förening!

• Anonym (internet)
    Giovanna skrev 2015-07-12 21:53:48 följande:

O, klart du ska gå dit! Du kanske inte träffar din själsfrände där men du kan få en ingång till en gemenskap, tips, råd, sällskap... Och du slipper känna dig som det enda icke-hetero:t i Lillköping, för det är du garanterat inte :) Lycka till!

Är du medlem eller har varit?
  • Anonym (internet)
    Giovanna skrev 2015-07-12 22:03:33 följande:
    Har du dåliga personliga erfarenheter av RFSL? RFSL är ett gammalt förbund med över 6000 medlemmar. Hur kommer det sig att du dömer ut hela organisationen? Jag har goda erfarenheter av RFSL, både lokalt och riks. RFSL har drivit våra frågor i 65 år, vi skulle inte vara där vi är i dag utan RFSL.
    Jag har extremt dåliga erfarenheter av RFSL över hela Sverige. Dom må ha varit viktiga förr och har säkert massor av vettiga medlemmar. Men enligt mig är dom som är aktiva (och riktigt aktiva) i 9 av 10 fall rena psykopater och energitjuvar. Jag kan ärligt säga att jag har aldrig träffat värre människor på något ställe. RFSL är svenskt föreningsliv gone so fucking wrong det bara kan. RFSL är idag i princip en lekstuga för ett fåtal översittare.
Svar på tråden Näst intill omöjligt...