Har dagis öppet på helgerna?
Mycket rak fråga: Har dagis öppet på helgerna där ni bor?
Mycket rak fråga: Har dagis öppet på helgerna där ni bor?
Inte vårt dagis iaf.
Vanliga dagis har öppet dagtid måndag-fredag som längst till 18.30
Mina barn går på nattis och de har då öppet dygnet runt alla dagar i veckan, även julafton osv.
Behöver du barnomsorg på obekväma tider är det alltså nattis du skall söka vilket tyvärr inte erbjuds av alla kommuner
Är man inte dum med barnet om man går vissa dagar 6-18 kanske 3 dagar i veckan & 2 dagar i veckan 6-15 & på helgerna kanske 9h/dag? (Jag pluggar så jag behöver ha fokus på studierna) Men jag kanske tar avbrott beroende på förhållandet
Är man inte dum med barnet om man går vissa dagar 6-18 kanske 3 dagar i veckan & 2 dagar i veckan 6-15 & på helgerna kanske 9h/dag? (Jag pluggar så jag behöver ha fokus på studierna) Men jag kanske tar avbrott beroende på förhållandet
Nej jag har inte barn än, kommer kanske plugga samtidigt som jag har barn men jag vet inte
Nej jag har inte barn än, kommer kanske plugga samtidigt som jag har barn men jag vet inte
Fast som vanlig student skulle du ju inte ha rätt till barnomsorg på helgerna.
Vad ska du plugga för något superkomplicerat?
Vad ska du plugga för något superkomplicerat?