• Imla

Så synd om mig...

Hej hej!
    Här sitter jag i min ensamhet, utan "vänner" eller familj som bry sig om att jag fyller år idag.
    Och det hjälper ju inte heller att vår kära prinssesa har tagit över min dag också.
    Suck o tvi för denna dag =(!

Så finns det nån vänlig själ här på FL som ändå råka läsa min TS. Ett unka grattis skulle sitta riktigt fint.
    Ett grattis bara till mig! Det skulle få mig att överleva dagen iaf =).

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-15 15:28
    Vill bara säga:
    Tack så jättemycket för gratulationerna igår!!
    Ni är underbara människor =)!!
  • Svar på tråden Så synd om mig...
  • Kereza

Jag är en så'n här som föredrar att bli lämnad ifred - men alla är vi olika; grattis på dig :)  

...ska jag kanske inte gå FÖR långt här, men något jag lärt mig under mina år av högst frivillig ensamhet, är att man kan iaf skämma bort sigsjälv - typ gå ut, göra något roligt - och, om man vill, kanske träffa roliga främlingar/nya vänner :) 

Oavsett; grattis! 

• Imla

Petite Chérie skrev 2015-07-14 14:21:03 följande:
    Right in the feels.. Hade jag varit i närheten av dig hade jag erbjudit att ta ut dig på en drink eller nåt. Tyvärr så bor jag inte i Sverige.
    Tusen tusen tack!!
    Aa så fint av dig =). Och jag hade inte tackat nej. Skulle nog behöva en drick just nu..
    Men det får bli en annan gång ;).
  • Imla
    thecraftyferret skrev 2015-07-14 14:10:59 följande:

Ett stort stort grattis på din födelsedag!! :) jag hoppas verkligen att din dag blir bättre!

Var är din partner nånstans?

sänder kramar din väg ^^

Tack tack så himlamycket =)!! Just nu känns det faktiskt mycket bättre.
    Jag har tyvärr ingen partner. Om inte datorn räknas som en =P.

• Petite Chérie
    Imla skrev 2015-07-14 14:27:40 följande:
    Tusen tusen tack!!
    Aa så fint av dig =). Och jag hade inte tackat nej. Skulle nog behöva en drick just nu..
    Men det får bli en annan gång ;).

Det förstår jag. Usch, jag blir så less på människor. Man kan väl offra en timme för att göra någon annan glad ibland?

Har du något du tycker om att göra själv?

Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy.
  • puss
    Imla skrev 2015-07-14 14:17:24 följande:

Jag har försökt lite grann men alla tycks vara såååå upptagna med sitt.
    Fördelen är väl att man har en hel tårta för sig själv att kränga =P.

Hm. Va dassigt då. Men fråga vilken dag det passat att gå ut och käka eller nåt, säg att du vill fira fin födelsedag! Det kommer bli toppen.
    Kram, å grattis!
  • Imla
    Kereza skrev 2015-07-14 14:27:31 följande:

Jag är en så'n här som föredrar att bli lämnad ifred - men alla är vi olika; grattis på dig :)  

...ska jag kanske inte gå FÖR långt här, men något jag lärt mig under mina år av högst frivillig ensamhet, är att man kan iaf skämma bort sigsjälv - typ gå ut, göra något roligt - och, om man vill, kanske träffa roliga främlingar/nya vänner :) 

Oavsett; grattis! 

Jag är rätt så ensam alla andra dagar, så jag hade hoppas på lite extra uppmärksamhet idag. Men men man kan inte få allt.
    Iaf så gav jag mig själv två trisslotter (ingen vinster så klart) i present och en god frukost idag. Sen får jag väl se vad mer jag kan hitta på.

Tack tack för din gratulation =)!!

• Imla
    puss skrev 2015-07-14 14:36:08 följande:
    Hm. Va dassigt då. Men fråga vilken dag det passat att gå ut och käka eller nåt, säg att du vill fira fin födelsedag! Det kommer bli toppen.
    Kram, å grattis!
    Tack för rådet =)!! Jag ska iaf försöka igen, om det nu krävs att jag måste tigga och be den här gången.
    Och tusen tack för gratulationen =)!!
  • Imla
    moontos skrev 2015-07-14 14:40:57 följande:

Grattis på födelsedagen! {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}

Tack så jäääättemycket =D!!!!!
Svar på tråden Så synd om mig...