• Imla

Så synd om mig...

Hej hej!
    Här sitter jag i min ensamhet, utan "vänner" eller familj som bry sig om att jag fyller år idag.
    Och det hjälper ju inte heller att vår kära prinssesa har tagit över min dag också.
    Suck o tvi för denna dag =(!

Så finns det nån vänlig själ här på FL som ändå råka läsa min TS. Ett unka grattis skulle sitta riktigt fint.
    Ett grattis bara till mig! Det skulle få mig att överleva dagen iaf =).

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-15 15:28
    Vill bara säga:
    Tack så jättemycket för gratulationerna igår!!
    Ni är underbara människor =)!!
  • Svar på tråden Så synd om mig...
  • thecraftyferret
    Imla skrev 2015-07-14 14:31:02 följande:

Tack tack så himlamycket =)!! Just nu känns det faktiskt mycket bättre.

Jag har tyvärr ingen partner. Om inte datorn räknas som en =P.

Okej, men vad bra att det känns lite bättre iaf!

Du kan ju passa på att skämma bort dig själv - tappa upp ett bad, göra en ansiktsmask, ge dig själv en manikyr/pedikyr eller liknande :)

Hade du bott i Stockholm hade jag kunnat ge dig en manikyr, jag är utbildad :p
  • Bullmus1337
    Imla skrev 2015-07-14 14:21:55 följande:

Tack så jättemycket!!! Du gjorde iaf mig på bättre humör!

Visst är det så. Jävla folk haha!! Och så förväntas det att man ska fira dom..

Själv kommer jag väl kränga en hel tårta i min sorg =(.

Ja det finns gott om idioter! Känner med dig! :( men då vet du var du har dina polare osv. Grattis igen
  • Petite Chérie
    Lite så tänkte jag också. Såna dagar kan vara helt underbara.
    Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy.
  • Imla
    thecraftyferret skrev 2015-07-14 14:52:06 följande:
    Okej, men vad bra att det känns lite bättre iaf!

Du kan ju passa på att skämma bort dig själv - tappa upp ett bad, göra en ansiktsmask, ge dig själv en manikyr/pedikyr eller liknande :)

Hade du bott i Stockholm hade jag kunnat ge dig en manikyr, jag är utbildad :p
    Det skulle ha varit en underbar present =D! Tyvärr så bor jag nere i landet, det vill säga Skåne. Så det skulle bli rätt långt att åka för en dag hehe.
    Men ett varmt bad lät ju faktiskt inte helt dumt. Tro fasiken att jag ska göra det =).
  • Imla
    Petite Chérie skrev 2015-07-14 14:33:09 följande:

Det förstår jag. Usch, jag blir så less på människor. Man kan väl offra en timme för att göra någon annan glad ibland?

Har du något du tycker om att göra själv?

Håller med dig. Jag skulle lätt offra mig själv även för en bekant en timme. Men ibland är man själv sin bästa vän.
    Tro faktiskt att jag ska cykla ner till "city" och skämma bort mig själv med en pizza eller nåt annat syndigt =).
  • Imla
    Bullmus1337 skrev 2015-07-14 14:52:51 följande:
    Ja det finns gott om idioter! Känner med dig! :( men då vet du var du har dina polare osv. Grattis igen
    Exakt! Sorgligt men sant.
    Men ni alla här har gjort mig väldigt gladare idag med era gratulationer. Det behövs egentligen inte mycket =).
  • lövet2

Grattis! {#emotions_dlg.flower}

Det kan vara så i bland, att man får lov att fixa till sin egen födelsedag. Själv har jag någon gång skämt bort mig med att först gå på bibblan och låna en bra bok, och sedan ta med mig boken på konditori och sitta där någon timme. Det är höjden av lyx för mig!

• sextiotalist

Grattis på födelsedagen, Skål{#emotions_dlg.flower}Hjärta
    Du är värd en bättre familj. Ett litet grattis kan man då kosta på sig, även om man inte behöver fira jättestort
    Kramr

• Petite Chérie
    Imla skrev 2015-07-14 15:08:20 följande:
    Håller med dig. Jag skulle lätt offra mig själv även för en bekant en timme. Men ibland är man själv sin bästa vän.
    Tro faktiskt att jag ska cykla ner till "city" och skämma bort mig själv med en pizza eller nåt annat syndigt =).
    Det tycker jag absolut att du ska göra Glad{#emotions_dlg.flower}
    Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy.
  • Ensam hemma

Jag drömde i natt att du hade kalas,
    med tårta på bordet och blommor i vas.

På tårtan satt ljus som du själv hade tänt,
    jag gav dig en kram och en liten present.

Grattis på födelsedagen  {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden Så synd om mig...