Tjillevippens skrev 2015-10-18 16:42:22 följande:
Tack, och detsamma!! :) Så jädra bra du är, och häftigt att du redan promenerat ur ett par skor, så att säga :) Jag får också väldigt lätt skavsår, behöver nästan bara kolla på ett par (för mig) nya skor så ömmar hälarna...
Under vintern tänker jag fortsätta promenaderna, jag älskar kyla och hur den biter tag i kinderna! Utegym tränar jag gärna på även vintertid, åker längdskidor och långfärdsskridskor mycket då också. Ut och pulsa i snön och göra snögubbar med barnen (tror även att det är lätt att få med barnen på t.ex. skidor eller skridskor?) är också härlig och helt ok träning! :)Så härlig och peppande, STOR stjärna till dig med!!
Kollade på kvittot när jag köpte skorna och det var 17 juli .. alltså gått ut dem på mindre än 3 månader
Testade mina nya asics i går och än så länge verkar det lovande. Men har mina gamla med mig utifall jag känner skav
Mina skridskor snodde sonen i vintras... så jag får väl sno tillbaka dem

Skidor äger jag inga men skulle vilja! Vi har en pytte liten pulkabacke ute på gården så jag får slita i den.. Våra ungar är nästan de enda som är ute här på gården. I ur och skur!

Ja vi vuxna med för den delen. Haha..
De har spått att det ska bli en kall vinter också. Jag gillar kyla och dessa mornar när det varit frostigt! Så vackert också!
Idag visade vågen -4hg men efter förra veckans nedgång så var jag inte förvånad!
Pepp till er andra och guldstjärnor till Er med!!