Inlägg från: Lilla My o co |Visa alla inlägg
  • Lilla My o co

Försöka med en trea eller inte?! Nån mer?

Vi! ????

Fast skillnaden är att jag har två barn och min sambo är inte deras pappa.. Så vi försöker nu få en gemensam..

Han är fantastisk med mina barn och vi har varit ihop i över tre år nu och familjen känns stabil.. Men jo, jag som vet hur det är att ha bebis bävar lite.. Barnen är ju så självgående nu ju, ganska bekvämt ju. ????

• Lilla My o co

Jo så tänker vi med. Bygga och fixa hinner man med, men eftersom jag är 36 så känner jag klockan ticka,, ????
    Min sambo är tio år yngre men inser att jag inte kommer kunna få barn i all evighet. Så ska det bli en gemensam så måste det bli snart. Men samtidigt velar vi lite. Han är ju lite ung och jag börjar bli "gammal"... Dessutom är ungarna äntligen lite självgående. Sover längre på morgonen osv osv

Joo vi tänker lite att det blir om det blir. Men samtidigt har vi båda koll på äl och har extra mkt sex få ????

• Lilla My o co

Spännande svelin :)

Vi har även vi beslutat att försöka "på allvar" nu nästa äl. Dvs nästa vecka. Borde ha äl på lördag 1/8, men eftersom jag senaste fick MF så har jag ingen eg koll när jag har äl. :/
    Ska jag checka med äl-stickor?

• Lilla My o co

Jo glömde berätta att jag tydligen var gravid nu i början av juli. Men resulterade i tidigt MF i v 6-7..
    Vi blev båda rätt så paffa för vi hade inte haft så mkt sex runt senaste äl.

• Lilla My o co

Haha svelin, jag med!!!
    Igår var vi på en djurpark med barnen och jag och sambon kollade runt på olika barnvagnar hela tiden ;)

• Lilla My o co

Min första var en beg Emmaljunga. Bra gung men jobbigt att svänga.
    När tvåan kom var ettan bara 17 månader så då köpte vi en baby travel tvillingarna, med rörliga framhjul. Herre Gud vilken skillnad!!!
    Så med stoora rörliga hjul ifram är ett måste för mig nästa gång. Blur dock begagnad. :)

• Lilla My o co

I princip alla vagnar idag kan man sätta på babyskydd på. Man köper bara rätt sorts adapter som passar till babyskyddets mörke. :)

• Lilla My o co

Hejsan allihopa.. Hur Går det för er?

Fick en mens efter mitt MF och började sen räkna, för att se om jag skulle få äl.. Testade lite med äl-stickor och vips var den där!!

Så vi körde på och nu 19/10 är det bim...

Mått illa senaste dagarna, på morgonen.. Mat har smakat konstigt..

Men jag vet ju hur jag är, inbillar mig allt möjligt..

Tog i fredags ett test, men inte morgonrutiner. Som visade neg..

Kanske var för tidigt? Läste efteråt att så tidigt ska man testa på morgonen..

Men men... Nu väntar jag utan tålamod till måndag...

Varför har man så dåligt tålamod? ;)

Svar på tråden Försöka med en trea eller inte?! Nån mer?