-
Adam, Arvid, Edvin, Harry, SixtenDu måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
-
Svar på tråden Adam, Arvid, Edvin, Harry eller Sixten?
-
Helt ärligt så inget av namnen men måste jag välja så blir det Adam.
-
Förslag på bättre namn då? :)Frontline skrev 2015-07-16 12:21:04 följande:
Helt ärligt så inget av namnen men måste jag välja så blir det Adam.
-
Åh, de är alla fina! Favoriterna är Arvid och Edvin, men gillar dem alla.
-
Mithi skrev 2015-07-16 12:26:25 följande:Förslag på bättre namn då? :)
Är svårt att ge förslag, vi själva hade inga namn klara när våra barn föddes utan det bara ploppa upp på BB det kändes så naturligt med dom namnen där..
-
Ok, jag gillar många namn men dessa namn är de min partner och jag kommer överrens omFrontline skrev 2015-07-16 12:33:58 följande:
Är svårt att ge förslag, vi själva hade inga namn klara när våra barn föddes utan det bara ploppa upp på BB det kändes så naturligt med dom namnen där..
Kanske det kommer vara självklart för oss också när det väl är dags.
-
Personligen tycker jag att Harry och Sixten är finast och har mest karaktär. De andra tre upplever jag som okej, men lite småtråkiga.
-
Adam - Superbra på alla sätt. Men intetsägande. Och tråkigt. Och uttjatat. Så hiss generellt, men diss personligen.
Arvid - Älskar! Så vackert, starkt, nordiskt! Passar hela livet, sött på barn och kraftfullt och seriöst på vuxna. Låter snällt.
Edvin - Som Adam, super på alla sätt egentligen. Men jag har något emot det, vet inte riktigt vad. Också lite uttjatat.
Harry - Gillar skarpt! Det är coolt, lite busigt, men ändå vackert, seriöst och någorlunda gångbart. Nog etablerat som eget namn, men med ett litet stänk av smeknamn kvar ändå.
Sixten - Snällt och busigt, men ändå bra på vuxen. Kan bli Sigge som jag avskyr.
1. Arvid
2. Harry
3. Sixten
4. Edvin
5. Adam
-
Sixten gillar jag allra bäst. Sen Harry. Dom andra namnen gillar jag inte alls.
-
Röstade fel. Röstade Sixten men menade Harry.
-
Vår yngsta heter Harry så det namnet gillar jag såklart......inte så många som heter det heller.