Marsbebis 2016
Härligt med bra besked och svepning! Det funkade ju för mig så hoppas på detsamma för dig! Håller alla tummar...
Härligt med bra besked och svepning! Det funkade ju för mig så hoppas på detsamma för dig! Håller alla tummar...
Som ett skämt, bf+9 idag. La mig själv i dotterns rum igår och har sovit som En prinsessa, underbart. Inga känningar what so ever så jag antar att hinnsvepningen inte kan anses som relativt misslyckad, gaah!
På måndag får jag tid för igångsättning om inget hänt så nu börjar jag ställa in mig på det..
Som ett skämt, bf+9 idag. La mig själv i dotterns rum igår och har sovit som En prinsessa, underbart. Inga känningar what so ever så jag antar att hinnsvepningen inte kan anses som relativt misslyckad, gaah!
På måndag får jag tid för igångsättning om inget hänt så nu börjar jag ställa in mig på det..
Okej, vi kör bf+10 idag, Gaaah! Sambon fick precis skjutsa dottern till gympaträningen vilket brukar vara min grej, men jag bröt ihop ich sa att jag inte orkar träffa någon förens lillebror är ute. Orkar inte med fler frågor om bör han ska komma, som om jag inte själv undrar, Gaaah! Sa att svärfar får skjutsa till skolan imorrn om lillebror inte kommit då, klarar inte av Att träffa alla föräldrar, barn och lärare..
Funderar på att ringa förlossningen själv för att få tid för en koll och ev. Igångsättning idag, kan man göra det!? Alt. Iaf få en hinnsvepning till!?
Psyket börjar bli lite instabilt nu..
Bf+11.. Ringde precis och spelade in meddelande till min bm om att hon gärna kan ringa och boka in tid för igångsättning typ nu, helst igår, börjar tappa tålamodet nu.. Orkade inte vänta på att hon skulle ringa mig under FM, skadar inte att ligga på lite..
Just nu känns det osannolikt att fl skulle dra igång av sig själv. Inga känningar mer än sammandragningar som tidigare. Idag blir det soffläge.
Bm ringde när jag var på toaletten och spelade in ett meddelande om att hon bokat tid för igångsättning på fredag(!), FREDAG, skjut mig! Började gråta direkt..
Sitter i telekö till henne nu, vägrar att vänta till fredag.. Vill ha tid idag eller imorgon och idag vill jag göra en till hinnsvepning, kan ju inte skada.. Gaaaaah.. To be continued.,
Och tack för pepp och medkänsla!!!
Nu är det igång på riktigt, 2-3 min mellan värkarna först för ca 1,5h sen och tätt från början..jag kan fortfarande kan prata mig igenom dom så fl tycktenjag skulle avvakta en stund till. Sambon är iaf och hämtar min mamma som ska vara barnvakt.. Tror Vi åker in snart för det känns som att det kan bli jäkligt jobbig inom kort.. Dusch, vetekudde och alvedon hjälper inte..!