Inlägg från: Anonym (velig nr 2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (velig nr 2)

Velig...

Är i precis samma sits. Minsta är strax över 2. Allt börjar fungera hemma. Vi har tid med barnen.. men vi har båda en tanke om barn nr 3 och då är det svårt att släppa.. vi ska vela lite till men om det ska bli en till måsre vi ta beslut snart. Vi vill inte ha för långt mellan 3an o de andra och jag blir inte yngre ????

• Anonym (velig nr 2)

Åh vad spännande! Har du testat???

Tror precis som du att man ångrar inte de barn man får. Har ni mycket hjälp av föräldrar? Vi har ingen familj i närheten och när de väl kommer är de inte så intresserade av att avlasta så det blir ju tufft. Lite därför jag tvekar också. Självklart förutsätter jag inte att mina föräldrar ska passa barnen stup i kvarten men när man ser kompisars föräldrar som hämtar på dagis och hjälper till blir man lite avundsjuk.

Jag tänker också de praktiska bitarna.. stranden. Hur klonar man sig så man har koll på alla tre. Vår äldste är 5 så vi måste ju såklart ha koll på honom också.. aktiviteter.. man löser det förstås men lite såna saker jag känner som tufft..

• Anonym (velig nr 2)

Åh vad spännande och skönt att du inte velar längre vi skyddar oss fortfarande. Min man vill väldigt gärna ha en till bebis men jag tvekar fortfarande. Vi slutar kanske skydda oss i höst så får vi se hur det går.

Uppdatera här när du vet, vill veta hur det går för dig!

Håller tummarna!

Svar på tråden Velig...