duschar i två timmar
fyy hatar att tvätta hår och kroppen. Det tar två timmar för mig. Försöker att minska tid men det går inte. det blir två timmar ibland 1.5 timmar. Min man bråkar alltid.
hur länge tvättar ni er
fyy hatar att tvätta hår och kroppen. Det tar två timmar för mig. Försöker att minska tid men det går inte. det blir två timmar ibland 1.5 timmar. Min man bråkar alltid.
hur länge tvättar ni er
Jag har problem med håret. tappar mycket hår när tvättar.
VAD är det som möjligtvis kan ta dig 2 h?! Använder du hjälpmedel?? Om jag så ställde mig och rakade mig från topp till tå, inklusive håret på huvudet, skulle jag inte lyckas slå ihjäl 2 h i duschen.
ni säger att det tar för er 5-10 min
för mig tar det 5 min att ta av kläder haha
tror ni att ni blir rena så fort
man måste massera håret och skölja ordentligt och kroppen måste sköljas
håret tvättas noga
Säg till din man att stänga av varmvattnet. Det kanske kan bli en morot för dig att duscha snabbare.
i vissa länder har man inte varmvatten
i vissa länder har man inte varmvatten

Ni som duschar så pass länge vet nog inte att vattenånga som kommer från duschen innehåller klor vilket är giftigt att andas. Om ni ofta har huvudvärk och andningssvårigheter har det säkerligen med det att göra. Om det finns bruna fläckar på tak och väggar är det antagligen fuktskador som har uppstått av när nu har duschat.
Ni verkar heller inte veta på att jordens vattenreserver håller på att ta slut. Tänk på barnens framtid och sluta var så förbaskat egoistiska!
www.svt.se/nyheter/utrikes/varldens-vattenreserver-sinar-allt-snabbare