• Anonym (hjälp)

Gurkan har fastnat i slidan!!

Hej!!! någon måste verkligen hjälpa mig

Jag är oskuld och så igår natt funderade jag på att jag skulle ta en gurka och föra in, så jag gjorde det.
    Jag formade gurkan som en kuk.
    När jag tar ut den från slidan känns det som toppen har åkt av,men jag kunde inte riktigt se ifall den var borta eftersom det va helt mörkt i mitt rum.Jag blir jätte orolig över att den kanske har fastnat inne i mig?? Jag stoppade i fingrar för att känna ifall jag kunde känna toppen av gurkan men det kunde jag inte.
    Min fråga är nu, kan toppen vara i slidan även fast jag inte kunde känna den? Alltså jag är så rädd vet inte vart jag ska ta vägen hjälp mig

• Svar på tråden Gurkan har fastnat i slidan!!
  • Mooomin
    Anonym (haha) skrev 2015-07-24 23:32:39 följande:

hota ?? jag har inte hotat någon ditt troll !! jag sa bara att om den personen går på mej med person angrepp så gör jag det samma ?? jag kan ju anmäla typ 30 prosent av dom som skrivit till mej här inne då eller ?? och jag kännde mej kränkt när någon går på mej och klagar på minstavning då jag blivit på hoppad jävligt mycket för det när jag va liten ?? och jag slutade till och med gå till skolan i 3 dje klass för att jag inte pallade med dessa fucking på hopp och nu hoppar du på mej också ditt troll

Jag gick inte på dig med något personangrepp överhuvudtaget, jag frågade vad en "famenist" var för nånting, jag KLAGADE inte på din stavning. du får sluta vara så känslig.
  • Anonym (Mjo)
    MrsPJ skrev 2015-07-24 23:40:03 följande:

Hur fan kan en asrolig tråd om en egenhändigt kukformad gurka sluta med hot och otrevligheter? Dra ut korven ur röven nu och återgå till ämnet: vad är bäst, korv eller gurka?

Hmm. Gurka. För att man kan tälja den i olika former. :D
  • todo nada

Hur fan kan en asrolig tråd om en egenhändigt kukformad gurka sluta med hot och otrevligheter? Dra ut korven ur röven nu och återgå till ämnet: vad är bäst, korv eller gurka?

På familjeliv kan allt hända...

Så vad lärde vi oss av detta?

Jo, man får var försiktig med vad som stoppas upp mellan benen, och var man isf ber om råd om saker fastnar eller så.

Det kan sluta med att någon blir jagad av en annan galen användare som letat reda på IP adress....

• Anonym (haha)
    Anonym (Mjo) skrev 2015-07-24 23:34:01 följande:
    Folk kastar mat av betydligt sämre anledningar än att man haft den i fittan.. Då har man iaf haft trevligt med den istället för att det bara har legat och blivit gammalt i kylen! Om nu mat endast ska in genom munnen och ut genom röven då ska även kuken bara in I fittan, ingen annanstans, allt annat är onormalt. Fy på dig om du någonsin stoppar in kuken i någons anal till exempel eller i munnen. Du är bra rolig du...
    men brkar du gå till ica eller vart fan du handlar och köpa gurka och köra upp den eller ?? du står väl för ihelvete inte på ica och snacka med din tjej/kille om gurkan har bra form för fittan ?? men korven värkar ju tydligen va jävligt poppis sätt dej vid bordet och karva o din korv eller gurka så kan du nog få dej en skön stund ;)
  • Anonym (haha)

jag skulle säga gurka på första plats och sen kommer väl korven eller vad säger ni ??

• todo nada
    Anonym (haha) skrev 2015-07-24 23:52:34 följande:

men hörrö ditt troll jag sa inte att jag skulle göra det jag sa att DET GÅR OM MAN VILL är alla tröga eller??

Jag är inget troll, men du kan inte "go bananas" så där...
  • todo nada
    Anonym (haha) skrev 2015-07-24 23:52:34 följande:

men hörrö ditt troll jag sa inte att jag skulle göra det jag sa att DET GÅR OM MAN VILL är alla tröga eller??

• Anonym (haha)
    todo nada skrev 2015-07-24 23:57:59 följande:
    ne men jag bad ju om ursäk för det det känndes lite när jag blivit på hoppad sen jag gick i 3 dje klass av både lärare och min egen jävla morsa eller hur ?? och familjeliv har redan mailat mej så kan vi glöma det och fortsätta med tråden nu eller ??
  • Anonym (Been there)
    todo nada skrev 2015-07-24 23:57:59 följande:

Håller med dig.

*tar vänligt tag i Anonym (haha)'s händer*

*flyttar ner dom i hens knä*

*ser empatiskt in i hens ögon*

-Du, jag tror inte att FL är till för dig...
Svar på tråden Gurkan har fastnat i slidan!!