• Anonym (hjälp)

Gurkan har fastnat i slidan!!

Hej!!! någon måste verkligen hjälpa mig

Jag är oskuld och så igår natt funderade jag på att jag skulle ta en gurka och föra in, så jag gjorde det.
    Jag formade gurkan som en kuk.
    När jag tar ut den från slidan känns det som toppen har åkt av,men jag kunde inte riktigt se ifall den var borta eftersom det va helt mörkt i mitt rum.Jag blir jätte orolig över att den kanske har fastnat inne i mig?? Jag stoppade i fingrar för att känna ifall jag kunde känna toppen av gurkan men det kunde jag inte.
    Min fråga är nu, kan toppen vara i slidan även fast jag inte kunde känna den? Alltså jag är så rädd vet inte vart jag ska ta vägen hjälp mig

• Svar på tråden Gurkan har fastnat i slidan!!
  • Anonym (haha)
    Anonym (Mjo) skrev 2015-07-24 22:55:25 följande:

Men det handlar ju inte om ifall ts är en trolltråd eller inte, man kan ju fortfarande diskutera onani med gurka eller korv eller vafan som helst..? Även om storyn med gurkan som gick av och en bit fastnade skulle vara påhittat så har det säkert hänt någon om inte annan an annat som är någon annan frukt eller grönsak.. Även om storyn med gurkan som gick av och en bit fastnade skulle vara påhittat så har det säkert hänt någon! om inte annat så med någon annan frukt eller grönsak.. Kondomer, tamponger, you name it, fastnar ju ibland.. Det kan ju lika gärna vara du som har startat trolltråden med korven, inte helt otänkbart!

Jag kan ju dock garantera på min brors grav att jag inte skapat nån jävla troll tråd om en korv i fittan !! Om jag skulle starta en troll tråd så skulle du märkt det !! Och ja jag fattar att det säkert har hänt någon att gurk jäveln gått av i fittan men det är fortfarande inte normalt förstår du vad jag menar ??
  • Mooomin
    Anonym (haha) skrev 2015-07-24 22:59:36 följande:

och du ska kalla mej IQ befriad ?? Är du en sån där jävla famenist jävel också ? Det jag försöker få fram är att nibtror att ts är seriös men att det igentligen med största sanolikhet är nån liten snorunge som trollar ?? Är det så svårt att föratå vad jag menar och nej jag tycker inte det är normalt med en gurka eller korv eller vafan det nu är ni brudar kör upp i fittan och röven för att ni inte kan hitta en riktig kuk och få i er går du på mej med person angrep så kan du ge dej fan på att du får tillbaka med samma sak !!!

Vad är en "famenist"? Jag tror att DU trollar. Sådär pryd och omogen kan man väl inte vara?
  • Anonym (Mjo)
    Anonym (haha) skrev 2015-07-24 23:03:21 följande:

Jag kan ju dock garantera på min brors grav att jag inte skapat nån jävla troll tråd om en korv i fittan !! Om jag skulle starta en troll tråd så skulle du märkt det !! Och ja jag fattar att det säkert har hänt någon att gurk jäveln gått av i fittan men det är fortfarande inte normalt förstår du vad jag menar ??

Varför är det inte normalt? Är det normalt att smiska någon, binda fast någon, ha anal sex, oralsex, kolla på porr? Vem bestämmer vad som är normalt? Så nej, jag förstår inte vad du menar..

Och dessutom, den som startade trolltråden om korven skriver lika illa och använda lika omoget språk som du, just sayin..
  • euro12

Jag tycker att du skall smörja in underredet med en blandning av ättika, socker, senapsfrön och därefter pulla fram en orgasm, så får du BostonGurka.

• Anonym (haha)
    euro12 skrev 2015-07-24 23:10:46 följande:

Jag tycker att du skall smörja in underredet med en blandning av ättika, socker, senapsfrön och därefter pulla fram en orgasm, så får du BostonGurka.

HAHAHAHA bästa på länge i den här tråden !!!
  • Anonym (ms)
    Anonym (haha) skrev 2015-07-24 23:14:25 följande:
    ne men se på fan en till som ska trycka ner någon som har dysleksi ?? kom igen gå på med fler person angrepp snälla men va bered på konsekvensen när jag börjar med samma sak sen ;) inge bra och inte va anonym om man ska gå på med person angrep lilla du jag har vart med förr ;)
    Dyslexi heter det.
  • Anonym (haha)
    Anonym (Mjo) skrev 2015-07-24 23:08:57 följande:
    Varför är det inte normalt? Är det normalt att smiska någon, binda fast någon, ha anal sex, oralsex, kolla på porr? Vem bestämmer vad som är normalt? Så nej, jag förstår inte vad du menar..

Och dessutom, den som startade trolltråden om korven skriver lika illa och använda lika omoget språk som du, just sayin..
    och korv tråden är FORTFARANDE inte jag och hur i hela helvete kan du se det på typ tre meningar som den  ts har skrivit ?? jag är där inne och diskuterar också kolla själv jag har samma anonyma namn där (haha) ;) bara kolla ;) och mat och grönsaker ska in i munnen och ut i röven inte in i fittan och sen kastas eller ?? ni kanske smaskar i er av gurkan ni precis onanerat med eller ?? gör en fin sallad och bjuder familjen eller vännerna på ?? och om jag skulle startat en troll tråd skulle du märka det !!! det skulle beröra halva Sveriges befolkning isåfall så den tråden skulle bli riktigt grisig med på hopp och andra otrevligheter ;)
  • Anonym (haha)
    Anonym (ms) skrev 2015-07-24 23:18:07 följande:
    Dyslexi heter det.
    a men där ser du jag har ju problem med stavning och grejer är det värt att hoppa på någon för det eller ??
  • Anonym (anmäld)

Anonym (haha) är nu anmäld.

• Mooomin
    Anonym (haha) skrev 2015-07-24 23:14:25 följande:

ne men se på fan en till som ska trycka ner någon som har dysleksi ?? kom igen gå på med fler person angrepp snälla men va bered på konsekvensen när jag börjar med samma sak sen ;) inge bra och inte va anonym om man ska gå på med person angrep lilla du jag har vart med förr ;)

Oj? Jag frågade bara vad det var för någonting. Jag har inget behov av att vara anonym eftersom jag inte menar något illa. Vadå för konsekvens? Jag stavar sällan fel. :) Ett tips även om du är dyslektiker, stavningskontrollen på mobilen/i datorn har sällan fel! Om du nu kollat in min profil så borde du veta att jag inte är så "liten" :D det går inte att få reda på någonting via en icke anonym profil här heller. :)
Svar på tråden Gurkan har fastnat i slidan!!