scrapparlotta skrev 2015-07-26 13:24:46 följande:
Hur gammal är din dotter?? Får hon träna på gymmet? Min dotter vill gärna hänga med mig till gymmet, men här är åldersgräns på 15 år. Hon frågar mig nästan varje gång om hon får hänga med....
Tindra gillar åxå hästar och rider på ridskola en gång i veckan. Tyvärr har vi inte råd med nån egen...
Annars låter det som om min dotter är normal, sysslar med samma som era. Förutom att hon hatar att läsa, läser aldrig...tyvärr. Hade gärna sett att hon läste nån bok då och då.
Vår dotter fyller 12 år nu på tisdag och jag tror hon är ganska "normal" för sin ålder.
Hon har haft gymkort i ett år ungefär och vi tränar tillsammans i familjen precis som vi är i stallet tillsammans. Egentligen har vi en häst till men den har vi precis lånat ut på foder ett år. På gymmet är det 12 års gräns som gäller i målsmans sällskap, men hon har specialtillstånd från gymägaren iom att hon har en reumatisk sjukdom som kräver ständig träning.
Ridskola är ju toppen, där får de lära sig massa matnyttigt och kanske även träffa kompisar?
Summa summarum så låter din dotter oxå fullständigt normal.