• smulpaj01

Hur blev ni involverade?

Min sambo började med det ganska direkt efter vi flyttat ihop. Alltså att han ville natta mitt barn. Vi började med att natta tillsammans och sedan varannan dag ungefär.

Jag har inte nattat hans barn eftersom hon var äldre och hade växt ifrån nattningen. Men jag kramade henne godnatt redan från början.

Hur känns relationen mellan dig och bonus?

• smulpaj01
    Anonym (TF) skrev 2015-07-27 11:28:13 följande:

Jag har aldrig sett nån anledning att jag ska natta, bonus vill ju ha sin pappa där och då, en stund att ha pappa helt för sig själv. Varför skulle jag börja lägga mig i det? Min bonus var 7 när vi träffades och har jag försökt göra saker med bonus har jag oftast märkt att man vill helst vara med pappa i alla fall. Och varför inte, det är ju pappan som är föremålet för umgänge, inte jag.

Vill inte bonus ska du såklart inte tränga dig på. Skillnad för min del då jag har mitt barn på heltid.

Mitt barn var 7 när vi träffades och har aldrig haft en "pappa" i sitt liv.
  • smulpaj01
    Anonym (Mamma) skrev 2015-07-28 02:46:11 följande:

Jag undrar också då jag bara borstar tänderna på mina egna barn säger godnatt i badrummet sedan går de ock lägger sig själva i sina sängar. Iof har jag många barn och skulle varje barn kräva en kvart av mig hade det tagit 1,5 timme på kvällen. Min bebis lägger jag bara i spjälsängen med napp så somnar hon.

Oj 10 barn....det var värst. Ska du ha fler?
  • smulpaj01
    Anonym (Love) skrev 2015-07-28 08:47:30 följande:
    Hur räknar du egentligen!?

En kvart för varje barn, totalt 1,5 timmar, är likamed 6 barn. Det går 6 kvartar på 1,5 timmar.

Oavsett om hon har 6, 10 eller 100 barn; vad spelar det för roll?

Ha ha........ får skylla på morgontrött - jag räknade på 2,5 timme Drömmer
Svar på tråden Hur blev ni involverade?