Anonym (Hämmad) skrev 2015-07-26 17:15:35 följande:
Har verkligen alla så bra självförtroende som dom på film? Romantiska scener där två supersnygga skådespelade börjar kyssas och kläderna bara flyger av ståendes mitt i dagsljus.
Så låter det när vänner och bekanta också berättar om sitt riktigtv. Typ ingen som verkar ha problem med nakenhet trots att vissa väger långt över 100 kg.
Jag har träffat en ny kille och jag skäms. Jag vill ha helt mörkt, ligga under täcket och ha linne på mig.
Han vill köra bakifrån på soffan efter morgonkaffet.
Jag känner mig så ful och hämmad och tänker sönder mig på hur varenda centimeter av min kropp ser ut.
Är jag ensam om detta? Hur känner ni andra?
Jätte många tjejer känner så. Många tycker att dom har för mycket hull och dom som är smala lider av de. Många gånger har ju mulliga tjejer större bröst och då kan dom vara nöjda med storleken men då tycker dom att brösten är för hängiga, sen smala tjejer kan ju vara nöjd med kroppen men har ju oftast mindre bröst och de kan vara riktigt jobbigt för många tjejer. Jag var med en tjej som började gråta när vi skulle ha sex för att hon hatade sina bröst så mycket och tyckte dom var för små.
Grejen med oss män är ju att vi älskar kvinnokroppar och eftersom han vill ha sex med dig så garanterar jag att han kommer inte tycka att de är något fel på din kropp alls tvärtom han kommer nog bli extra tänd ju mer han får se av dig :)
De tjejer jag har varit med har jag varit jätte tänd på och bara längtat tills jag får se kvinnan naken och när man äntligen har fått av henne kläder så har man tänkt att shit vad läcker och härlig hon är och man blir fan alldelles till sig :) sen kan hon ha varit så missnöjd med sin kropp så man blir alldeles chockad eftersom man själv som man inte fattar vad hon pratar om..