Inlägg från: Sommarmalva |Visa alla inlägg
  • Sommarmalva

BF april 2016

Hänger med här jag med! Väntar mitt 4e barn med bf 5april jag har mått så fruktansvärt illa med de andra så känns konstigt att faktiskt må bra! Är tom hungrigare än vanligt. Brukar vanligtvis gå ner i vikt i början men nu blir det nog tvärtom

• Sommarmalva

Någon mer som känner sig obekväm med sin kropp just nu? Jag har ju tre barn sedan innan så en liten mage hade jag ju.... Men nu har den blivit så svullen och plufsig liksom... Ser ut som om jag ätit alldeles för mycket godis i sommar. Ska till stranden i eftermiddag och tänker nig INTE visa mig i bikini Ser nu fram emot en riktig bebismage så folk fattar att man är gravid.

• Sommarmalva
    Aliceiunderlandet skrev 2015-08-13 13:11:49 följande:

Jag håller med dig! Kroppen är hemsk nu! Viss stunder på dagen blir jag jätteuppblåst! Samt på kvällarna också, går omkring där hemma och ser ut att vara i 9 mån vissa dagar. ! ???? i övrigt är jag nästan symptomfri.. Liite ont i ljumskarna, men det är det enda! När kommer alla symptomer? Vill nästan ha symptomer, som påminner mig, nu går jag mest och är orolig att jag inte är gravid då jag mår så bra förutom uppblåstheten då! Ska till BM i morgon! Spännande!

Verkar som om vi har ungefär samma. Uppblåsta magar och ont o ljumskarna. Jag kan däremot bli matt imellanåt, och lite småilla, men hjälper om jag äter nåt lätt, en frukt eller så. Spännande med bm i morgon! Har du barn sedan tidigare? Jag får vänta nästan två veckor till bm jag...
  • Sommarmalva
    Aliceiunderlandet skrev 2015-08-13 21:48:46 följande:

Hej! Nej det är första barnet! Själv? ???? känns lite konstigt att gå till bm faktiskt! ???? hihi!

Å spännande med första barnet! Jag väntar nr 4 jag, sambons andra kände att vi vill ge den yngsta ett syskon som stannar kvar varje vecka, då de två största är hos sin pappa varannan vecka. Tar hårt på lillasyster
  • Sommarmalva

Här får vi bara ett ul. I v.18. Varför skiljer det sig? Varför gör de ul tidigare på vissa platser i landet? Trodde att alla bara gjorde ul i vecka 18, ifall det inte var något speciellt...

• Sommarmalva
    Idilia skrev 2015-09-01 17:21:04 följande:

Jag blir lite trött på mig själv. När jag mår illa tycker jag väldigt synd om mig själv och önskar att det ska gå över. När jag inte mår illa blir jag orolig att något är fel och önskar att det skulle komma tillbaka...

Hahaha! Känner precis likadant!
  • Sommarmalva
    Nystjärna skrev 2015-09-01 10:29:41 följande:

Vill gärna hoppa in här. Är det okej? :)

Välkommen!
  • Sommarmalva
    Mammut skrev 2015-08-31 10:10:36 följande:

Hallå! ?

Plussat i helgen och väntar 5:an.

Visst fanns det en hemlig fb-grupp

man kunde gå med i med bf april?

Nån som vet?

Åh så spännande med nr 5! Vilken vecka är du i? Själv väntar jag nr 4 och är i v9
  • Sommarmalva
    Issi skrev 2015-09-02 10:04:25 följande:

VAD TUSAN, får man inte äta lakrits när man är gravid!?!?! läste precis det på 1177, har helt missat. Och jag som älskar lakrits och lätt kan äta mycket av den varan... typiskt.

Väntar nu mitt fjärde barn och har aldrig hört att lakrits ska vara så farligt. Att det kan vara blodtryckshöjande har jag hört, så har man högt blodtryck som gravid är det ju inte så bra... Aldrig hört om nåt annat.....
Svar på tråden BF april 2016