Inlägg från: Elyssa81 |Visa alla inlägg
  • Elyssa81

BF april 2016

hondendärtjejen skrev 2015-08-11 07:25:39 följande:

phpSGrnrO39506.jpg

Dagens tester smile1.gif Har blivit test missbrukare!! Tagit tester varje dag i en vecka ibland 2 gånger om dan, men så blir det väl när man lyckades klicka hem 40 gravstickor smile5.gif Men nu ska jag sluta! Så jag kanske kan få sålt dom som är kvar! smile1.gif

Grattis till din graviditet. Vi var ju tillsammans i BF november tråden tidigare. Jag har också plussat nu och har BF typ 16 april. Härligt tydliga streck .

Det finns en fb-grupp. Du kan nå den genom aprilbebis 2016 gruppen.
  • Elyssa81

Den är hemlig. Ingen kan se vad som skrivs där förutom medlemmar. Det ända är att man måste vara vänner först för att bjuda in. Man kan snabbt bli vän och sen ta bort varandra . Skicka ett meddelande till mig så fixar jag det

• Elyssa81
    Cocolemon skrev 2015-08-13 17:19:17 följande:

Vart hos gyn och fått bekräftat mf så ni kan ta bort mig från listan :(

Inväntar mensen sedan försöker vi igen...

Jag håller tummarna att det går bra för er andra :)

Beklagar verkligen. Kramar om!!
  • Elyssa81

Vi har berättat för mamma och pappa och min bror då vi är med dem på utlandsresa. Min bästa vän vet också. Sen berättar vi nog inget förrän i oktober. Kanske farmor får veta innan. Det får maken avgöra.

• Elyssa81
    Mammis2011och2015 skrev 2015-08-15 11:31:45 följande:

Gravid med nummer tre. Födde min tvåa i mars men hon dog kort efter förlossningen och efter det har vi försökt med nr tre. storasyster har just fyllt 4 och pratar bara om att få ännu ett småsyskon. förra månaden fick jag mf och innan mensen kom tillbaka blev jag gravid igen. Går allt som det ska så väntar vi med samma bf som lillasyster. 
    Mätt hcg på gyn och vi vet att graviditeten löper på som den ska än så länge. jag bor i stenugsund utanför göteborg. 25 årig sjuksköterska med barnmorskedrömmar. nästa höst kommer jag komma in

Åh vad tragiskt det du fått gå igenom . Håller tummarna denna gången och välkommen till gruppen!
  • Elyssa81
    H1ssa skrev 2015-08-23 08:13:32 följande:

Fick missfall i juli dag 5+3. Ett par dagar innan missfallet startade försvann ömheten i brösten och jag fick istället ont i ländryggen och värmevallningar. Idag är jag på dag 4+5 men sedan igår har ryggvärken tilltagit och brösten mindre ömma. Så otroligt rädd att det är missfall på g..

Håller tummarna för att allt är som det ska. Kram!
  • Elyssa81
    fastfrusen skrev 2015-08-29 06:35:07 följande:

Hej tjejer! Uppdaterar mitt i natten från sjukhuset! Jag var gravid men det var ett utomkvedes så har blivit akut opererad inatt.. Fick jätteont på eftermiddagen en halvtimme ungefär, sen klingade det av så tvekade på att åka in men gjorde det ändå o tur var ju det! Känns overkligt, o vill inte gå igenom det igen typ.. De tog min vänstra äggledare.

Åh beklagar verkligen.
  • Elyssa81
    Acire85 skrev 2015-09-01 21:21:45 följande:

tråkiga nyheter

Gick det inte bra idag på vulet? Visst skulle du göra det idag!
  • Elyssa81
    Moulin skrev 2015-09-06 13:21:14 följande:

Jag har en fråga till er som också kommer göra kub, vid vilken sannolikhet kommer ni gå vidare och göra fler tester och vid vilka odds kommer ni känna att ni är nöjda med utfallet? Inskrivning om tio dagar och testet bli nog till att göra två veckor efter det. Det är första barnet för mig och vet inte alls vad man gör på de olika kontrollerna. 

Det förväntar jag mig att vården hjälper mig med. Man lär väl inte kunna bestämma själv.
  • Elyssa81
    Moulin skrev 2015-09-07 20:05:14 följande:
    När jag pratade med barnmorskan så sa hon att vi bör läsa på ordentligt och fundera i förväg på hur vi skulle göra vid olika utfall, och just att det är helt upp till oss hur vi vill göra. 
    Jo, men man ska fundera på om man vill gå vidare med ett fvp/mkp eller inte, men man får väl inte välja sin egen gräns vid riskbedömningen.

Är det dåliga resultat får ni veta det då. Och ni erbjuds då att gå vidare med FVP! Det är ovanligt med dåliga resultat så försök inte att tänka på det så mycket! Kram
Svar på tråden BF april 2016