Inlägg från: camillis86 |Visa alla inlägg
  • camillis86

BF april 2016

Tack för svar tjejer, blir lite lugnare nu men känns ändå rätt tungt... ALLA symtom är typ borta... behöver inte ens småäta längre :( När jag mådde som värst illa förra veckan å bara kräktes hela tiden önskade jag över allt annat att det skulle sluta och att jag skulle få må bra igen, och nu när det är så så känns det jättejobbigt och jag vill må liiite illa "bara för att" . Ingen blödning ännu iaf så det är ju alltid nåt! Håll tummarna för mig i em när jag ska till gyn för vul. Vill inget hellre än att se ett litet hjärta...

• camillis86

Ville bara berätta att jag precis gjort vul och att allt såg bra ut, trots att alla mina symtom är borta! så räkan är nu 13,9 mm lång och hjärtat slår! Så nedrans underbart! :)

• camillis86

Elisabeth 83, vilken vecka är du i? Håller alla tummar och tår att det går vägen och att den lilla vuxit lite till nästa gång! <3

• camillis86

Fick kallelse för KUB och RUL igår! Spännande! 12/10 och 25/11! Långt kvar men oj så man längtar! :)
    Hur har ni andra gjort/tänkt göra, KUB el inte?

• camillis86

jobbar som sjuksköterska och tack å looov har jag resår i mina byxor, å de är ganska rymliga så kommer funka ett bra tag till, har sett att andra försöker få ihop byxor som har knapp med hjälp av en tofs el liknande! så blir de lite större i midjan!  Vilken vecka är du i mammatillellie? om du har berättat på jobbet och är efter v 12 så tycker jag inte du behöver skämmas över att be om nya större byxor! Det är ju som det är och magen kommer ju inte direkt bli mindre närmsta tiden! :) Trånga byxor i midjan är hemskt! själv har jag redan köpt mammabyxor! haha! nedrans så sköna! är i v 10!

• camillis86

ok då förstår jag att det är jobbigt, men testa ändå med en tofs i knappen så du inte får ont i magen och så får du försöka dra upp lite extra tyg över från tröjan å hoppas att det går att dölja! :)

• camillis86

Paro, när du tar proverna, berätta att du tycker att det är jobbigt och kolla om du kan få lägga dig ner när dom sticker! brukar vara bra både för patient och personal så behöver man inte oroa sig för att svimma! :)

Själv har jag fått noja på mandariner/clementiner! Så nedrans goda och hjälper lite mot illamåendet gör dom också! muuums! tror jag åt 6 st igår el nåt! :P Sen tyvärr så har det blivit en hel del onyttigt, mkt godis och choklad, inte bra men så svårt att låta bli! 

• camillis86

Issi, hur har det gått för dig på KUB? och hur lång tid tog det? Jag har tid 12/10 på KS! :)

Svar på tråden BF april 2016