Inlägg från: bine87 |Visa alla inlägg
  • bine87

BF april 2016

Tog en lergigan nu och hoppas på att kunna komma till ro. Mina ben gör fruktansvärt ont så rastlösa är dom. Imorgon blir det till att stanna hemma från praktiken och vila. Fick tag på killen tillslut och nu känner jag mig lite lugnare inombords också.

Godnatt på er allihopa och lycka till :)

• bine87
    camillis86 skrev 2015-09-01 08:29:19 följande:

Hello Girls! jag var på vul igår! Den lilla räkan är 4,8 mm lång  och hjärtat tickar! jippie! och mina beräkningar stämde -1 dag! så v 6+1 idag!

Ni som äter Lergigan, äter ni vanlig el comp? läste att man ev ska undvika compen pga coffeinet, men om jag inte dricker nåt kaffe el cola å endast 1 kopp te borde det väl inte vara nån fara? om jag tar de vanliga misstänker jag att jag knappt kommer fungera då jag redan är fruktansvärt trött som det är...

Jag har vanliga, inte comp.
  • bine87

Jag känner mig inte alls glad. Vill bara sjunka ner under jorden. Det är ju meningen att jag ska vara lycklig och glad men jag mår verkligen pyton..

• bine87
    Sommarmalva skrev 2015-09-04 19:37:40 följande:

Jag måste också äta hela tiden för att hålla illamåendet i chack.... Har också en hemsk smak i munnen, tror det är den jag mår mest illa av faktiskt. Blir värre efter att jag druckit.

Ja här äts det för fullt, det enda som hjälper. Nu är jag ju underviktig så det gör inte så mycket.

Väldiga problem med att komma på vad jag klarar av att äta utan att börja må ännu mer illa dock. Frukt och knäckebröd och flingor med mjölk går fint just nu så lever mest på det. Ägg också. Har även klara näringsdrycker som mellanmål tre ggr dagligen.
  • bine87
    Pauliina skrev 2015-09-08 21:58:46 följande:
    Svärmor va den som gav bäst reaktion, hon börja gråta den stackarn :) mamma va lite "jaha" men hade förväntat de. Annars har de bara varit "ja om de är de ni vill, grattis"..

Ja småsug har jag med, speciellt efter center/plopp/all choklad ;) sedan är jag konditor så de blir en del bak. Igår gjorde jag kanelbullekladdkaka :)
    Jag är livrädd över den dagen när det är dags att berätta för min killes föräldrar då vi inte är gifta. Jag hoppas verkligen inte att det kommer bli en stor grej av det hela och att dom hatar mig.
    Jag har berättat för mina föräldrar och dom är överlyckliga.
  • bine87

Imsevims! Det så min mamma också. Var jättestor omställning från 1-2 men sen med barn nr 3 och fyra så va det liksom en mer eller mindre gör ingen skillnad :'D

• bine87
    MeMon skrev 2015-09-10 19:58:07 följande:

Gokväll! Nån annan som lider av restless legs och har nåt tips? Håller på att bli galen!

Jag har en kudde under benen i kombination med mitt kedjetacke. Men testa nåt annat med lite lätt tyngd. Hjälper för mig ialla fall :)
  • bine87

Hur ofta springer ni på toa under natten?? Jag är i vecka 7+2 och jag har knappt fått sova de senaste två nätterna. Springer hela tiden.

Hur är det för er och hur var det runt den veckan om ni är längre gångna? Detta börjar ju bli löjligt. Helt slut nu..

Svar på tråden BF april 2016