Inlägg från: Nonym |Visa alla inlägg
  • Nonym

BF april 2016

jezzi_200 skrev 2015-11-04 15:42:37 följande:

Hej! Är beräknad 9 april 2016. Tänkte höra om det finns nån grupp på Facebook för April-mammor? Skulle gärna vilja vara med i den isåfall. ????

Jag har inte Facebook, men har (än så länge) beräknad bf samtidigt som du!
  • Nonym

En vecka kvar till RUL!

Inte känt mig ett dugg gravid på flera veckor, men magen har börjat växa nu!

• Nonym
    becka1989 skrev 2015-11-06 09:29:19 följande:

Usch känner mig inte alls gravid längre, alla symptomer bara försvann inget illamående,magen syns bara på morgonen inte sugen på något speciellt ingen växtvärk eller öma bröst :/ är det nu spökveckan har dragit igång man blir ju mer orolig att det ska vara något fel

Låter som spökveckorna ja hade det inte varit för att min mage faktiskt börjat växa lite nu så hade jag varit övertygad om att jag bara drömt att jag varit gravid

Har du känt bebisen än? Är själv i vecka 18 (17+5) och har inte känt något än
  • Nonym
    becka1989 skrev 2015-11-06 12:32:50 följande:

Kände lite puffar i vecka 15 men sen inget så man blir lite orolig då haha

Ja.. jag frågar maken nästan dagligen om "hur gravid jag ser ut" iom att jag mest känner mig tjock.. hade jag känt bebisen hade jag kanske känt mig mer gravid och mindre tjock
  • Nonym
    becka1989 skrev 2015-11-06 14:34:48 följande:

Ja men precis, sambon sa till mig att jag hade fått en liten mage haha men inte så stor känner mig mer uppsvälld

Ja.. min är bara stor om jag ligger på rygg när jag är kissnödig
  • Nonym
    Malla1 skrev 2015-11-06 15:01:54 följande:

Jag är mest orolig för att det ska vara 2 där inne

Jag hade en arbetskamrat som ville ha ett tredje barn, de blev gravida, och på Rul visade det sig vara trillingar! Så nu har han fem barn "istället" för tre
  • Nonym
    Pauliina skrev 2015-11-08 09:47:22 följande:

V 18 (17+0) idag för mig :) grattis till en ny vecka!

Tack detsamma!

Längtar till RUL på fredag, extra mycket då jag inte säkert kan säga att jag känt av bebisen än.. men har ju fått se den på UL så jag vet ju att det ska finnas nåt där
  • Nonym

Måste bara få säga att jag säkert kände bebisen idag!!

Tyckte jag kände nåt och la handen på magen och då kändes det utanpå också!

LYCKA!!

• Nonym
    Milleman skrev 2015-11-08 20:19:04 följande:

Kul! Jag har känt inuti men igår var första gången det plötsligt syntes utanpå en gång. Beror säkert på hur bebisen ligger!

Var detta ditt första barn?

Japp, mitt första och makens fjärde

Kändes jätteskönt att få känna rörelse från bebisen, har varit lite jobbigt att läsa om alla andra som känt av sina i flera veckor och inte känt nåt själv, har ju varit rädd att det vart nåt galet, men nu är jag mycket lugnare
Svar på tråden BF april 2016