BF april 2016
Jag har rul om 2 veckor, jag tänker fråga om hon kan se kön då jag hoppas på en liten pojke där inne :) skulle självklart inte säga nånting om det var en till liten tjej men hade varit kul med lite variation ;)
Jag har rul om 2 veckor, jag tänker fråga om hon kan se kön då jag hoppas på en liten pojke där inne :) skulle självklart inte säga nånting om det var en till liten tjej men hade varit kul med lite variation ;)
Min äldsta dotter (snart 8 år) sa till mig häromdagen "mamma om det är en till tjej där inne så tänker jag flytta" haha finns fler som önskar sig en lillebror ;)
Kul att fler har köpt vagn =) Brio Smile funderade jag också på... och valde eg inte bort den, gick bara på att köpa Kronans liggdel så billigt haha, så kan det gå =)
Ni som har syskon till bebisarna, ska ni köra på ståbräda eller tropr ni att de kan gå själva? Min dotter är 3,5 när bebin kommer så hon kommer nog behöva ståbräda om jag är ute ensam och inte kan ha två vagnar, så långt orkar hon ju ändå inte gå... har ca 30 min gångväg till förskolan (och lika långt hem då) så vid hämtning är det ju nödvändigt om jag itne har bilen...
Här får man inte ta med syskon.
Jag kommer inte vaccinera mig.
Någon här som oroar sig för förlossningen?
Är i v 18 och har fruktansvärt ont i magen har haft de i ca 4 dagar samt i ryggen, ska man vänta eller åka in o kolla så allt är okej?
Min man blev mer nervös än jag igår, tänkte lägga mig i ett bad igår och se om det hjälpte men barnen sov så dåligt så ja gör ett nytt försök ikväll.
Var oxå på rul idag och det är ju såklart en liten tjej till som ruvar sig där inne. Blev ett litet osäkert bf datum då huvudet och lårbenet som dm går efter visade olika. Men det va fullt normalt allting sa hon men nu blir man ju ännu nervösa för när det väl är dags.
Jag har den i bakvägg och det är min 5e tös som är på väg