BF april 2016
Lämnar er nu. Fick kraftigt missfall i helgen så jag blev inlagd på gyn. Lycka till med era graviditeter.
Lämnar er nu. Fick kraftigt missfall i helgen så jag blev inlagd på gyn. Lycka till med era graviditeter.
Hej tjejer!
Någon mer som är orolig? Jag har hittills lyckats kontrollera mina tankar men nu har jag totalt tappat kontrollen. Känner mig inte gravid, behöver oftast inte kissa på natten,,tycker inte magen växer, känner inga rörelse är i v 16+1. Har 17 dagar till RUL...är jag ensam?
Kom hem till en liten kille med svinkoppor :( tankarna går mot hur vi ska kunna ha de med barnvakt under Rul på torsdag :(
Mitt illamående är borta. Men jag har i princip ett konstant molande som pågår vilket gör att jag har svårt att sova (i kombination med att jag dricker så mycket vatten att jag springer på toa iaf 2 ggr per natt). Jag är konstant hungrig och vräker i mig frukt mellan måltiderna för att undvika onyttigheter. Det är fruktansvärt.
Hur är det med er andra? Molvärk, hunger?
Börjar bli nervös inför morgondagen. De efterlängtade RUL:et, bekräftelsen på att de faktiskt finns något som gror. Har ju två barn men denna gång är jag mer nervös.. Tur jag jobbar sent idag, ska försöka somna så fort som möjligt ikväll så slipper jag tänka så mycket :)
En fundering. Jag är i V 17+1 (17+6 enligt bm) och har Rul imorgon. Stämmer de att de görs tidigast 18+0? Har ju ingen lust att få åka därifrån och komma tillbaka nästa vecka :( de skiljer ju "bara" 5 dagar. Sen kan de ju givetvis vara så att jag är längre gången än jag tror.