• jagvillhabarn

Ni som gjort utredning på carlanderska

Hej.

Tänkte jag skulle be om lite info från er som gjort utredning på carlanderska Göteborg.

Vi har sökt oss dit privat då jag vill att det ska gå snabbare då det börjar tära på en med alla misslyckade försök.

Pratade med dom idag och fick en tid den 15 september då båda jag o sambon ska dit för o lämna prover.

Sen ska vi dit igen den 21 september på ett första möte och då får vi veta hur det ser ut.

Vill gärna höra andras historier om hur era utredningar gått till osv :)

• Svar på tråden Ni som gjort utredning på carlanderska
  • malre

Alltså jag brukar ha egen äl. Denna gången fick jag inte positivt på Stickan ( brukar få det) men jag hade andra symptom. Så jag vet inte vad som sker, har jag haft äl, fel på stickor eller annat? Ger det en chans till nästa månad innan vi gräver vidare i det. Tydligen är det vanligt att äl kan utebli ibland... Men jag känner mest att det inte hade behövt komma den här månaden!

• Alltidväntarmanpånåt
    malre skrev 2016-01-17 23:09:34 följande:

Alltså jag brukar ha egen äl. Denna gången fick jag inte positivt på Stickan ( brukar få det) men jag hade andra symptom. Så jag vet inte vad som sker, har jag haft äl, fel på stickor eller annat? Ger det en chans till nästa månad innan vi gräver vidare i det. Tydligen är det vanligt att äl kan utebli ibland... Men jag känner mest att det inte hade behövt komma den här månaden!

Fy va tråkigt:( Håller tummarna för nästa månad!!
  • malre
    Alltidväntarmanpånåt skrev 2016-01-18 11:37:13 följande:
    Fy va tråkigt:( Håller tummarna för nästa månad!!
    tack!
  • jagvillhabarn

Var på kub igår och fick så låg risk man bara kan så de känns jätteskönt:) fick se den lille göra kullerbyttor o sparka på för fullt där inne. Otroligt häftig känsla. Nu kan jag äntligen slappna av o bara njuta o sluta oroa mig så mkt :)

• malre
    jagvillhabarn skrev 2016-01-22 10:15:41 följande:

Var på kub igår och fick så låg risk man bara kan så de känns jätteskönt:) fick se den lille göra kullerbyttor o sparka på för fullt där inne. Otroligt häftig känsla. Nu kan jag äntligen slappna av o bara njuta o sluta oroa mig så mkt :)

Så underbart! njut nu bara och ta hand om dig/er
  • othello
    malre skrev 2016-01-22 12:54:33 följande:
    Så underbart! njut nu bara och ta hand om dig/er
    Underbart. Grattis!
  • Solros
    malre skrev 2016-01-17 23:09:34 följande:

Nej, vad tråkigt! Håller tummarna för nästa månad!
    jagvillhabarn skrev 2016-01-22 10:15:41 följande:

Va härligt! Njut nu ordentligt!

Själv då körde vi igång i veckan och var på första kontrollen igår och allting så bra ut. Just nu är äggplock planerad till slutet av nästa vecka. Känns så spännande att vara igång, samtidigt som det känns väldigt skrämmande också :)

• jagvillhabarn
    Solros skrev 2016-01-23 11:07:20 följande:

Nej, vad tråkigt! Håller tummarna för nästa månad!Va härligt! Njut nu ordentligt!

Själv då körde vi igång i veckan och var på första kontrollen igår och allting så bra ut. Just nu är äggplock planerad till slutet av nästa vecka. Känns så spännande att vara igång, samtidigt som det känns väldigt skrämmande också :)

Vad härligt :) snart dags då. Håller tummar o tår att allt går som planerat :)
  • Solros
    jagvillhabarn skrev 2016-01-23 11:38:52 följande:

Vad härligt :) snart dags då. Håller tummar o tår att allt går som planerat :)

Var på andra ultraljudet idag och allt såg ta ut. Vi har äp på torsdag, känns så spännande.
Svar på tråden Ni som gjort utredning på carlanderska