• Anonym (Tjej, 29)

Hur onanerar du!? ;)

En liten inspirationstråd för lekar i ensamhet. Öppen för både tjejer och killar. Själv kollar jag på en snuskig film med antingen squirt , lesbiskt eller vanligt casual heterosex samtidigt som jag smeker mig med fingrarna. Ofta är jag så kåt att jag squirtar lite... alldeles innan orgasmen avbryter jag och tar fram min rabbit, G-punktsstav eller min vibrator. Sen blir det hårdkörning till toppen är nådd och jag får en fontänorgasm över hela sängen ;)

• Svar på tråden Hur onanerar du!? ;)
  • HäckHäxan
    Anonym (Tjej, 29) skrev 2015-08-11 21:36:10 följande:
    En liten inspirationstråd för lekar i ensamhet. Öppen för både tjejer och killar. Själv kollar jag på en snuskig film med antingen squirt , lesbiskt eller vanligt casual heterosex samtidigt som jag smeker mig med fingrarna. Ofta är jag så kåt att jag squirtar lite... alldeles innan orgasmen avbryter jag och tar fram min rabbit, G-punktsstav eller min vibrator. Sen blir det hårdkörning till toppen är nådd och jag får en fontänorgasm över hela sängen ;)
    Över hela sängen också, bra jobbat verkligen

Jag är för det mesta skittrist onani är för mig bara ett sätt att lätta på trycket inget jag lägger en massa tid tid på, tar 1-3 minuter på sin höjd så är jag klar och kan fokusera normalt igen en stund.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Frontline

Ska man onanera här blir det att dra skinnet fram och tillbaka en en bra takt

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • hobbe87

Oftast till någon härlig film/klipp eller så fantiserar jag tillsammans med någon ;) via skrift eller tele :)

• Anonym (mmhm!)

Jag (Kille) brukar få tjejens använda trosor. Ashett ju, när hon drar dem av sig räcker dem åt mig o säger "Ta hand om det där!" Flört. alltså detta sker framför allt såna gånger när hon inte har lust men jag är kåt. Så doftar jag på dem och runkar i dem. När hennes trosor inte finns till hands så brukar jag läsa sexnoveller, och smeka och runka, när jag känner att jag byggt upp tillräckligt kan jag antingen spruta rakt av eller så kanske föra upp nåt vibrerande i analen litegrann och långsaaaamt ta mig till gränsen och sedan bara explodera och spruta ner sängen och mig själv Oskyldig problemet är att jag inte får nog. Jag kommer, först känns det som att jag kan tänka på annat men så kommer rond två och ibland tre innan jag känner mig klar på riktigt.

Andra gånger är det nog bara snabba ryck, eventuellt nåt avrunkat klipp på någon porrsajt och sprut i hushållspapper för att kunna återgå till mina måsten. Inte så värst mysigt, man känner sig lite äcklig :P

• Anders 386

Oftast en snabb handtralla i duschen på morgonen kombinerat med fantasier. Men ibland lite roligare, typ med en Magic wand, har testat analdildo några gånger också.

• siamgaro

Tycker allt det är udda att höra att killar gillar saker där bak, trodde väl ändå att det är relativt vanligt!
    Själv har jag oerhört svårt att förklara HUR jag egentligen gör på mitt vanliga vis, men nu under graviditeten har jag testat mig fram enbart med klitoris. Använder vibrator, men det är sjukt tråkigt eftersom att jag kommer på mindre än en halv minut och BAM så är all lust över och jag blir suuuperkänslig och det är inte längre skönt. Mest störande..

• Anonym (mmhm!)
    siamgaro skrev 2015-08-13 03:12:48 följande:

Tycker allt det är udda att höra att killar gillar saker där bak, trodde väl ändå att det är relativt vanligt!
    Själv har jag oerhört svårt att förklara HUR jag egentligen gör på mitt vanliga vis, men nu under graviditeten har jag testat mig fram enbart med klitoris. Använder vibrator, men det är sjukt tråkigt eftersom att jag kommer på mindre än en halv minut och BAM så är all lust över och jag blir suuuperkänslig och det är inte längre skönt. Mest störande..

Hur menar du udda? Flört Alltså det där e lite intressant, vissa tjejer brukar ju liksom inte få nog om man stimulerar klitoris, kommer om o om igen, medan med penetration blir dom nästan lite som killar efter klimax.. fast jag känner igen din version också, att helt klitorial orgasm är extremt explosivt men också over and done ganska raskt. Varför inte vaginal stimulans då? Eller anal... det är ju också ett alternativ ^^
  • KM36

Onanerar gärna med en plugg där bak och med cam på i chatt på cam4.
    Håller gärna på länge... någon timma eller två.. sedan brukar jag inte kunna hålla mig längre..

• siamgaro
    Anonym (mmhm!) skrev 2015-08-13 14:59:54 följande:
    Hur menar du udda? Flört Alltså det där e lite intressant, vissa tjejer brukar ju liksom inte få nog om man stimulerar klitoris, kommer om o om igen, medan med penetration blir dom nästan lite som killar efter klimax.. fast jag känner igen din version också, att helt klitorial orgasm är extremt explosivt men också over and done ganska raskt. Varför inte vaginal stimulans då? Eller anal... det är ju också ett alternativ ^^
    Nej alltså att jag trodde det var ovanligare men jag visste att flera tycker om det, absolut inget problem med det för min del! :)
    Alltså penetrerande sex är det enda som ger mig den ultimata orgasmen, fontän och hela köret, blir galen, så kan jag däremot få ett flertal gånger. Men med klitorisstimulans på egen hand så går det så oerhört fort och är bara över i princip helt enkelt.
  • Anonym ((..)

Jag brukar oftast titta på något filmklipp och smeka kuken med hela handen.

Jag köpte en analleksak en gång, men den fungerade inte.

Svar på tråden Hur onanerar du!? ;)