Hur onanerar du!? ;)
En liten inspirationstråd för lekar i ensamhet. Öppen för både tjejer och killar. Själv kollar jag på en snuskig film med antingen squirt , lesbiskt eller vanligt casual heterosex samtidigt som jag smeker mig med fingrarna. Ofta är jag så kåt att jag squirtar lite... alldeles innan orgasmen avbryter jag och tar fram min rabbit, G-punktsstav eller min vibrator. Sen blir det hårdkörning till toppen är nådd och jag får en fontänorgasm över hela sängen ;)
. alltså detta sker framför allt såna gånger när hon inte har lust men jag är kåt. Så doftar jag på dem och runkar i dem. När hennes trosor inte finns till hands så brukar jag läsa sexnoveller, och smeka och runka, när jag känner att jag byggt upp tillräckligt kan jag antingen spruta rakt av eller så kanske föra upp nåt vibrerande i analen litegrann och långsaaaamt ta mig till gränsen och sedan bara explodera och spruta ner sängen och mig själv
problemet är att jag inte får nog. Jag kommer, först känns det som att jag kan tänka på annat men så kommer rond två och ibland tre innan jag känner mig klar på riktigt.