Pussan skrev 2015-08-14 23:57:16 följande:
Jag älskar att onanera lugnt o länge, njuta av tillfället. Kolla på en porrfilm, dricka lite vin, ta en cig, smeka klittan länge och väl och riktigt njuta en lång stund innan jag till slut kör in en löskuk och dunkar på för fullt tills jag kommer.
Jaa! Låter fett, fan så skönt med rökpaus ;) jag hade en kk som vi brukade ha låånga sessioner med. Jag minns en gång när vi låg på balkongen, hon solade med fötterna på bordet och jag låg mellan hennes lår och slickade.. Höll på säkert en timme, sjukt sexigt när hon bara njöt nonchalant av solen, en och annan cigg och min tunga.. Grannarna fick visserligen en show men det är ju bara lite roligt. Det är visserligen inget onanitips nödvändigtvis men jag tyckte det var sjukt hett. Men den där känslan av att man har all tid i världen e härlig. Vi kunde hålla på ett dygn o bara njuta av varandra. Anyhow, då jag njuter för mig själv gör jag så ibland, håller på ett tag, kanske kommer jag eller så bara pausar jag och försöker gömma saken i jeansen medan jag går o röker och sitter på gården o fantiserar, sen tillbaka in o ägna mig åt dom fantasier som dyker upp.