• Anonym (Tjej, 29)

Hur onanerar du!? ;)

En liten inspirationstråd för lekar i ensamhet. Öppen för både tjejer och killar. Själv kollar jag på en snuskig film med antingen squirt , lesbiskt eller vanligt casual heterosex samtidigt som jag smeker mig med fingrarna. Ofta är jag så kåt att jag squirtar lite... alldeles innan orgasmen avbryter jag och tar fram min rabbit, G-punktsstav eller min vibrator. Sen blir det hårdkörning till toppen är nådd och jag får en fontänorgasm över hela sängen ;)

• Svar på tråden Hur onanerar du!? ;)
  • Om folk visste
    siamgaro skrev 2015-08-13 19:47:53 följande:
    Nej alltså att jag trodde det var ovanligare men jag visste att flera tycker om det, absolut inget problem med det för min del! :)
    Alltså penetrerande sex är det enda som ger mig den ultimata orgasmen, fontän och hela köret, blir galen, så kan jag däremot få ett flertal gånger. Men med klitorisstimulans på egen hand så går det så oerhört fort och är bara över i princip helt enkelt.
    Jo, jag förstår hur du menar.. skulle du vilja berätta varför du inte vill köra penetration med "fontän och hela köret, blir galen"? Det låter nämligen rätt fantastiskt Drömmer
  • siamgaro
    Om folk visste skrev 2015-08-13 20:41:38 följande:
    Jo, jag förstår hur du menar.. skulle du vilja berätta varför du inte vill köra penetration med "fontän och hela köret, blir galen"? Det låter nämligen rätt fantastiskt Drömmer
    Jag antog att denna tråden handlade om onani. ;)
    Nej men det är klart att jag kör på det när jag kan! Men jag kan inte göra det själv, enbart med hjälp utav sex eller eventuellt fingrar (inte mina egna) eller annat som fungerar. Men tar jag på mig själv så är det klitoris det får bli, jag är gravid och just nu fungerar jag inte riktigt som jag ska där nere och har precis listat ut detdär med klitoris på egen hand, har inte riktigt förstått mig på det förr. Fungerar emellanåt när killen är där, men aldrig själv, har väl aldrig gett det tid själv antar jag. Kanske låter lite konstigt, men så fungerar jag. (:
  • Om folk visste
    siamgaro skrev 2015-08-14 00:19:54 följande:

Jag antog att denna tråden handlade om onani. ;)

Nej men det är klart att jag kör på det när jag kan! Men jag kan inte göra det själv, enbart med hjälp utav sex eller eventuellt fingrar (inte mina egna) eller annat som fungerar. Men tar jag på mig själv så är det klitoris det får bli, jag är gravid och just nu fungerar jag inte riktigt som jag ska där nere och har precis listat ut detdär med klitoris på egen hand, har inte riktigt förstått mig på det förr. Fungerar emellanåt när killen är där, men aldrig själv, har väl aldrig gett det tid själv antar jag. Kanske låter lite konstigt, men så fungerar jag. (:

Det låter inte alls konstigt, hade ett ex som var så, men sen köpte hon en rabbit som jag tror gav lite av en jumpstart för klitorislek :p oavsett så e det väldigt najs om penetration ger den ultimata njutningen, najs för killen menar jag i det här fallet, man får en liten kick av att känna att man är världens sexgud O:)
  • Pussan

Jag älskar att onanera lugnt o länge, njuta av tillfället. Kolla på en porrfilm, dricka lite vin, ta en cig, smeka klittan länge och väl och riktigt njuta en lång stund innan jag till slut kör in en löskuk och dunkar på för fullt tills jag kommer. 

• Om folk visste
    Pussan skrev 2015-08-14 23:57:16 följande:

Jag älskar att onanera lugnt o länge, njuta av tillfället. Kolla på en porrfilm, dricka lite vin, ta en cig, smeka klittan länge och väl och riktigt njuta en lång stund innan jag till slut kör in en löskuk och dunkar på för fullt tills jag kommer. 

Jaa! Låter fett, fan så skönt med rökpaus ;) jag hade en kk som vi brukade ha låånga sessioner med. Jag minns en gång när vi låg på balkongen, hon solade med fötterna på bordet och jag låg mellan hennes lår och slickade.. Höll på säkert en timme, sjukt sexigt när hon bara njöt nonchalant av solen, en och annan cigg och min tunga.. Grannarna fick visserligen en show men det är ju bara lite roligt. Det är visserligen inget onanitips nödvändigtvis men jag tyckte det var sjukt hett. Men den där känslan av att man har all tid i världen e härlig. Vi kunde hålla på ett dygn o bara njuta av varandra. Anyhow, då jag njuter för mig själv gör jag så ibland, håller på ett tag, kanske kommer jag eller så bara pausar jag och försöker gömma saken i jeansen medan jag går o röker och sitter på gården o fantiserar, sen tillbaka in o ägna mig åt dom fantasier som dyker upp.
  • HäckHäxan
    Om folk visste skrev 2015-08-15 15:56:23 följande:
    Jaa! Låter fett, fan så skönt med rökpaus ;) jag hade en kk som vi brukade ha låånga sessioner med. Jag minns en gång när vi låg på balkongen, hon solade med fötterna på bordet och jag låg mellan hennes lår och slickade.. Höll på säkert en timme, sjukt sexigt när hon bara njöt nonchalant av solen, en och annan cigg och min tunga.. Grannarna fick visserligen en show men det är ju bara lite roligt. Det är visserligen inget onanitips nödvändigtvis men jag tyckte det var sjukt hett. Men den där känslan av att man har all tid i världen e härlig. Vi kunde hålla på ett dygn o bara njuta av varandra. Anyhow, då jag njuter för mig själv gör jag så ibland, håller på ett tag, kanske kommer jag eller så bara pausar jag och försöker gömma saken i jeansen medan jag går o röker och sitter på gården o fantiserar, sen tillbaka in o ägna mig åt dom fantasier som dyker upp.
    Det lät däremot som rena drömmen, hade gärna zippat lite kaffe där då och då också
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Pussan skrev 2015-08-14 23:57:16 följande:
    Är imponerad, det hade jag aldrig fixat, är alldeles för hetsig och vill ha allt samtidigt. Enda gången det är ens nästan möjligt att dra ut på saker sexuellt för min del är om jag är med någon annan och den personen innehar handbroms och självkontroll och vill ta tid på sig och vägrar gå med på att jag försöker hetsa alls. Jag avgudar den varianten av män utan minsta tvekan
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Om folk visste
    HäckHäxan skrev 2015-08-15 16:20:43 följande:

Det lät däremot som rena drömmen, hade gärna zippat lite kaffe där då och då också

Livsnjutare! ;)
  • Ben66

När jag är RIKTIGT kåt så använder jag en massagestav i analen. Ger sköna prostataorgasmer.
    Har nyss köpt en analstav med vibrator  och ska testa den nästa gång jag onanerar.

• Pussan
    HäckHäxan skrev 2015-08-15 16:22:20 följande:
    Är imponerad, det hade jag aldrig fixat, är alldeles för hetsig och vill ha allt samtidigt. Enda gången det är ens nästan möjligt att dra ut på saker sexuellt för min del är om jag är med någon annan och den personen innehar handbroms och självkontroll och vill ta tid på sig och vägrar gå med på att jag försöker hetsa alls. Jag avgudar den varianten av män utan minsta tvekan
    För mig är njutningen av att veta det kommer en orgasm, om en stund när JAG vill, nästan lika stark som njutningen när den väl kommer. Det är så gott...!
Svar på tråden Hur onanerar du!? ;)