• Anonym (Tjej, 29)

Hur onanerar du!? ;)

En liten inspirationstråd för lekar i ensamhet. Öppen för både tjejer och killar. Själv kollar jag på en snuskig film med antingen squirt , lesbiskt eller vanligt casual heterosex samtidigt som jag smeker mig med fingrarna. Ofta är jag så kåt att jag squirtar lite... alldeles innan orgasmen avbryter jag och tar fram min rabbit, G-punktsstav eller min vibrator. Sen blir det hårdkörning till toppen är nådd och jag får en fontänorgasm över hela sängen ;)

• Svar på tråden Hur onanerar du!? ;)
  • HäckHäxan
    Om folk visste skrev 2015-08-15 17:15:59 följande:
    Livsnjutare! ;)
    På det planet absolut. Jag hade älskat det där, kan lätt vara lite smådryg på det viset. Vet ett ex som hämnades på det där när jag fick telefon en gång och där skulle jag försöka hålla masken och koncentrationen och försökte vifta bort honom och knipa ihop med benen och  kompisen i luren som bara vad sysslar du mer ehhhh inget, kan vi höras senare Tyst och en man som formligen låg och asgarvade mellan mina ben.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Pussan skrev 2015-08-15 18:56:03 följande:
    För mig är njutningen av att veta det kommer en orgasm, om en stund när JAG vill, nästan lika stark som njutningen när den väl kommer. Det är så gott...!
    Måste helt klart försöka programmera om min skalle tror jag hahaha Nä men alltså onani är för mig bara ett sätt att lätta på trycket och då blir det absolut snabbt och hetsigt. Ser ingen mening med att dra ut på det. Bättre att bara komma. Så kan jag fokusera igen och få någon nytta gjord typ.
  • Pussan
    HäckHäxan skrev 2015-08-15 21:07:43 följande:
    Måste helt klart försöka programmera om min skalle tror jag hahaha Nä men alltså onani är för mig bara ett sätt att lätta på trycket och då blir det absolut snabbt och hetsigt. Ser ingen mening med att dra ut på det. Bättre att bara komma. Så kan jag fokusera igen och få någon nytta gjord typ.
    Ja, vi är olika. För mig är det en njutning som jag gärna drar ut på så länge som möjligt. Men tänk om vi alla var lika, då hade det ju bara gått att sälja en sorts frukostflingor....t ex.....!
  • HäckHäxan
    Pussan skrev 2015-08-15 22:29:00 följande:
    Ja, vi är olika. För mig är det en njutning som jag gärna drar ut på så länge som möjligt. Men tänk om vi alla var lika, då hade det ju bara gått att sälja en sorts frukostflingor....t ex.....!
    Kalaspuffar med filmjölk lägger jag en röst på!

Min personliga barndoms nostalgitripp då och då.

Nej du har rätt, det viktiga är väl att det funkar för en själv tänker jag
  • Om folk visste
    HäckHäxan skrev 2015-08-15 21:06:17 följande:

På det planet absolut. Jag hade älskat det där, kan lätt vara lite smådryg på det viset. Vet ett ex som hämnades på det där när jag fick telefon en gång och där skulle jag försöka hålla masken och koncentrationen och försökte vifta bort honom och knipa ihop med benen och  kompisen i luren som bara vad sysslar du mer ehhhh inget, kan vi höras senare  och en man som formligen låg och asgarvade mellan mina ben.

Alla dessa underbara lekar! det är också jävligt sexigt, tjejen typ gränslar ens ansikte medan hon pratar o telefon. eller suger av en.. Känns så pirrigt o härligt.
  • Om folk visste
    Pussan skrev 2015-08-15 22:29:00 följande:

Det e precis så jag rationaliserar mina slampigare perioder att bredda sin repertoar kan dock vara rätt bra, så man inte låser sig vid en "metod".
  • Hamburgartjuven

Föredrar lång onani när jag är själv hemma. Kolla på porr ett par timmar, läsa trådar på FL och andra forum och småpilla länge. Sen knulla mig själv i röven med olika dildos, både medicinskt d och utan vibrator. Kanske rida en av mina grövre saker gärna med slak kuk och till sist kolla på ngn riktigt grov porr och få en utlösning med massor av prostatavätska och försats. Kanske börjar vid 21-snåret och slutar vid 01-tiden. Händer i stort sett varje vecka.

• HäckHäxan
    Om folk visste skrev 2015-08-16 11:36:41 följande:
    Alla dessa underbara lekar! det är också jävligt sexigt, tjejen typ gränslar ens ansikte medan hon pratar o telefon. smile5.gif eller suger av en.. Känns så pirrigt o härligt.
    Men precis jag älskar att vara en retsticka helt enkelt, det ligger i min natur. Ibland sådär rart och gullig och andra gånger kaxig och absolut utmanande, det varierar, så länge jag har kul är jag nöjd och tja att den andra också har kul såklart.

Hehe ja börja suga när den andre pratar i telefonen Eller när det är stressat och man skall iväg och man bara kör lite men inte avslutar och personen måste bråka med sitt stånd och få på sig kläder och dra igen, haha.
  • HäckHäxan
    Om folk visste skrev 2015-08-16 11:40:34 följande:
    Det e precis så jag rationaliserar mina slampigare perioder smile1.gif att bredda sin repertoar kan dock vara rätt bra, så man inte låser sig vid en "metod".
    Sant, fast jag föredrar att bredda mig ihop med en person och inte vid onani ( för det mesta iaf ) För oavsett hur jag gör med mig själv vid onani så blir det inte samma sak om någon annan gör samma sak på mig.

Samma sak med sex överlag. Jag brukar säga att det finns ingen given manual eller handbok på mig, det varierar helt enkelt beroende på personen jag är med, kemin, dagens humor osv.
  • Om folk visste
    HäckHäxan skrev 2015-08-16 14:53:57 följande:

Sant, fast jag föredrar att bredda mig ihop med en person och inte vid onani ( för det mesta iaf ) För oavsett hur jag gör med mig själv vid onani så blir det inte samma sak om någon annan gör samma sak på mig.

Samma sak med sex överlag. Jag brukar säga att det finns ingen given manual eller handbok på mig, det varierar helt enkelt beroende på personen jag är med, kemin, dagens humor osv.

Ja precis! De låter jävligt najs ;) just att vara öppen för olika är ju en av nycklarna till riktigt bra sex tänker jag.
  • HäckHäxan
    Om folk visste skrev 2015-08-16 15:17:05 följande:
    Ja precis! De låter jävligt najs ;) just att vara öppen för olika är ju en av nycklarna till riktigt bra sex tänker jag.
    Tänker likadant, sen finns det såklart saker jag föredrar oavsett, men det innebär ju inte att jag är avig till att testa annat, plus att jag kan tycka att något inte var så bra med en man, men med en annan man kan just det där vara extra skönt, det är så olika.
Svar på tråden Hur onanerar du!? ;)