• Maräng86

BIM September

Hej,

ÄL 21/8

BIM 4/9

Första försöket för en efterlängtad bebis( maken har inte varit redo fram tills nu medan jag har längtat i tre år) hoppas på ett plus!

• Maräng86

Vi kör inga ÄL stickor just nu iaf.

Har en app som visar när ÄL borde infalla och så tycker jag att deras uppskattning brukar infalla när kroppen vill ha mer mys och beskrivning av ÄL symptom.

Jag har däremot beställd graviditetstester då jag lär uppleva skengraviditet varje månad...

• Maräng86

Hade ÄL igår...

Mycket myss har det varit och blir för säkerheten även hela helgen sen bara hoppas på glada nyheter i början på september :)

Längtan blir större och större med varje dag.

Hur är det med era killar, längtar de, är de intresserade av ÄL och BIM? Eller är det mer lugna och tar det som det kommer?

• Maräng86

+Alltså känslan i den högra äggstocken... det molar, värker eller vad det gör.
    +Sedan tycker jag att luktsinnet är starkare, tycker det mesta lukatr gott eller stinker.
    +Sedan är jag trött
    +Kissar oftare än vanligt ( inte uvi-har haft det en gång och tro mig, jag kommer ihåg den smärtsamma känslan)

-är inte sugen på mer mat
    -ingen skillan känns på brösten

BIM- 8, ÄL +6 alltså för tidigt att känna nåt. 
    Så antingen känner jag efter för mycket eller så är jag skengravid. 

Men det är väl för optimistiskt att man ska bli på smällan första månaden!

• Maräng86

Testade på ÄL +8/ BIM -6

Negativt

Inte förvånad men vet att vissa får plus så pass tidigt så tänkte chansa. Väntar nu tills BIM tror jag innan jag testar igen.

• Maräng86

[quote=75694340][quote-nick]anja1661 skrev 2015-08-29 19:54:31 följande:[/quote-nick]Halloj! Kom hem från en två veckor lång utomlandsresa och ÄL var den 18:e tror jag. Har BIM på tisdag men testade mig nu ikväll.

Vad säger ni om dessa två?

Grattis!!! Såg att vi borde haft ÄL och BIM samma dag. Testade du första gången idag?

• Maräng86
    anja1661 skrev 2015-08-30 08:32:42 följande:

Japp, eftersom vi varit iväg så testade jag mig första gången igårkväll. Nu är testerna slut och jag väntar på nya :) har du testat? Roligt att vi har samma datum

Testade igår morse med graviditetskollen-negativt

Har inte vågat testa sen dess.

Men fick lite bruna flytningar igår och idag. Brukar få det några dagar innan mens så det väl bara börja försöka nästa månad.

Det är första månad för oss och det hade varit lite för bra om vi lyckades så fort...
  • Maräng86

Är på BIM -5

Ömma bröst, fick bruna flytningar igår och misstänker att mensen kommer tidigare än beräknat.

Sjukt besviken.

Eller någon annan med mörka flytningar/ sparsam blödning???

• Maräng86
    gruvan skrev 2015-08-31 05:58:11 följande:

Jag har haft likadant sedan bim -7, är på bim -3 idag. :( Det har varit likadant de två senaste månaderna. Förra månaden drog mensen igång på bim och månaden innan plussade jag men fick mf. Så oavsett vad som händer på bim är bruna flytningar inget gott tecken för mig.

Det låter ju tråkigt! Jag har googlat lite och du har nog rätt... Det verkar inte alls vara nåt positivt med denna typ av flytningar.

Hoppas du få + snart.
  • Maräng86

BIM -2/ BIM -1 enligt appen

Gjorde ett nytt test i morse NEGATIV...

Känns att mensen är på g men ändå inte...

Brösten känns annorlunda än tidigare men det är nog desperat skengraviditet.

• Maräng86

BIM-1/BIM Dagen

Har ont i högerknäet- är väl endast pms symptom?

Molande värk på högra äggstocken.

Ingen blödning än, bruna flytningar har upphört...

Svar på tråden BIM September