• livias

BIM September

Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)

Äl: 23 aug

Bim: 6 sept

Försök: 4, första barnet

• Svar på tråden BIM September
  • Tussigullan

Hakar på. Äl 28/8 och Bim 11/9. Ska försöka att vara mer avslappnad denna gången och inte tänka så mkt. Blir ju bara besviken av alla negativa tester o så..så får va lite mer laid back denna gången hehe.

• gruvan

Jag hakar också på. Kämpar efter ett mf i v 7 i juni. Det här blir tredje försöket sedan dess. Jag har beräknad äl 20-22/8 (cykeln är fortfarande lite ur balans) och bim 1-3/9. Håller tummarna för tredje gången gillt!

• valkyrian

Jag hakar på, har BIM 5/9.

Siktar på ett tredje barn, blir andra försöket. Så ÄL ngn gång nästa vecka.... 

• eemc

Hänger också på! 

Fick positivt ÄL-test idag faktiskt. Har ganska ojämn cykel så BIM är någon gång mellan 29 augusti - 1 september. Planerar också för första barnet. Glad

• Louise87

Hänger på jag med! :) först barnet BIM 4 september! Enligt NC ägglossning nästa vecka den 20 augusti.

• Fronten

Jag hakar på här. Försök fem med en trea. Äl 28/8 och BIM 10/9.

• Snelson

Jag hänger på jag också. Äl 22/8 och BIM 5/9.

Försöker bli gravid med första barnet.

• gruvan

Nu börjar vi ju bli ett gäng så jag skrev ihop en lista för äl och bim. Här kan nya fylla på med sina datum eller så kan man ändra/ta bort sitt datum/alias om nåt förändras. Sen hoppas jag på att vi kan lägga till en massa + så småningom! :)

Ägglossning:

20/8 Louice87, LindaPernilla

20-22/8 gruvan

22/8 Snelson

23/8 livias

28/8 Tussigullan, Fronten

BIM:

29/8-1/9 eemc

1-3/9 gruvan

4/9 Louice87, LindaPernilla

5/9 valkyrian, Snelson

6/9 livias

10/9 Fronten

11/9 Tussigullan

• Maräng86

Hej,

ÄL 21/8

BIM 4/9

Första försöket för en efterlängtad bebis( maken har inte varit redo fram tills nu medan jag har längtat i tre år) hoppas på ett plus!

Svar på tråden BIM September