Inlägg från: Smurfan med familj |Visa alla inlägg
  • Smurfan med familj

BIM September

Hej,

Jag vill gärna vara med här också ????

Äl runt 2/9, BIM 16/9.

Kör ni med ÄL-stickor och så?

Sambons och mitt första försök. Har en son sedan tidigare som är 7 år så det är så längesen att jag knappt kommer ihåg hur det kändes. Hade i princip inga grav symptom förra gången, utan mer en känsla i kroppen.

????

• Smurfan med familj
    valkyrian skrev 2015-08-15 11:01:45 följande:

Jag skippar ÄL stickor, kanske testar det om detta drar ut på tiden för att ta reda på om jag faktiskt har ägglossning samt när den infaller i cykeln. Käkar levaxin mot för låg produktion av hormon i sköldkörteln, tänker att det ev kan påverka fertilitet om jag inte ligger på rätt dos medicin, fast sist jag kollade gjorde jag det

Ok :)

Ja men då är det väl bara att ligga i ;)
  • Smurfan med familj

Åh va kul! :)

Väntar fortfarande på mensen som ska komma på måndag/tisdag eller så, men har inga symptom så det är bara att vänta ut det.

Vi körde igång precis vid ÄL i augusti, men tror vi var lite sent ute. :)

• Smurfan med familj

Hej allihop!

Jag vet inte vad som hände nyss?!

Jag väntade på augustimensen i måndags, men kände att jag hade sen ÄL (inga test eller dyl men känner så väl av den) så hade planerat in att mensen skulle komma nu på söndag.

Testade nämligen mig för ca 1 vecka sedan med CB digital, där man får reda på antal veckor- negativt såklart.

Tänkte att jag testar nu och bara kollar. Har inga symptom förutom dem i mitt huvud- hahaha

Tog en evighet, men sen kom det: Gravid!!!!

Jag fick en sån chock att jag bara stod och glodde.

Vad gör jag nu- hur ska jag förklara detta?!

Vi har haft oskyddat sex i en halv månad!

Kan testet visa fel? Ska jag köpa ett till och testa?

Svar på tråden BIM September